Skocz do zawartości

BMW e91 335d Ostrzeszów vin: WBAVS91040KZ85973


Rekomendowane odpowiedzi

Ktoś zna, widział, słyszał?? Właściciel twierdzi, że tylny prawy błotnik tylko malowany, ma go 8 miesięcy. W marcu 2011 miała 120 tys przebiegu i tyle z historii ASO, teraz ma 175 tys na liczniku. Wyposażenie po rozkodowaniu vin-u się zgadza.

 

http://otomoto.pl/bmw-335-e90-skora-navi-286-km-C34146864.html

 

Data for vehicle identification number: WBAVS91040KZ85973

Model description: 335d

Market: Europa

Type: VS91

E-Code: E91

Chassis: touring

Steering: links

Doors: 5

Engine: M57D30T2 - 3,00l (210kW)

Drive: Heckantrieb

Transmission: automatisch

Body Color: Monacoblau Metallic (A35)

Upholstery: Leder Dakota/schwarz (LCSW)

Production date: 09.03.2007

Assembled in: München

 

 

Code Serienausstattung Standard Equipment

S321A

Exterieurumfänge in Wagenfarbe Exterior parts in vehicle color

S4AGA

Interieurleisten titan matt Interior trim finishers Titanium matt

S520A

Nebelscheinwerfer Fog lights

S548A

Kilometertacho Kilometer-calibrated speedometer

S851A

Sprachversion deutsch Language version German

Code Sonderausstattung Optional Equipment

S1CAA

Selektion COP relevanter Fahrzeuge Selection of COP relevant vehicles

S205A

Automatikgetriebe Automatic transmission

S249A

Multifunktion für Lenkrad Multifunction f steering wheel

S2BGA

BMW LM Rad Doppelspeiche 161 BMW alloy wheel, double spoke 161

S320A

Entfall Modellschriftzug Deleted, model lettering

S322A

Komfortzugang Comfort access

S386A

Dachreling Roof railing

S402A

Panoramadach elektrisch Electric panoramic roof

S428A

Warndreieck und Verbandstasche Warning triangle and first aid kit

S431A

Innenspiegel automatisch abblendend Interior mirror with automatic-dip

S481A

Sportsitz Sports seat

S494A

Sitzheizung Fahrer/Beifahrer Seat heating driver/passenger

S4AEA

Armauflage vorn verschiebbar Armrest front, retractable

S502A

Scheinwerferreinigungsanlage Headlight cleaning system

S507A

Park Distance Control hinten (PDC) Park Distance Control (PDC), rear

S521A

Regensensor Rain sensor

S522A

Xenon-Licht Xenon Light

S524A

Adaptives Kurvenlicht Adaptive Headlights

S534A

Klimaautomatik Automatic air conditioning

S544A

Geschwindigkeitsregelung mit Bremsfunkt. Cruise control with brake function

S601A

TV-Funktion TV function

S609A

Navigationssystem Professional Navigation system Professional

S612A

BMW Assist BMW Assist

S620A

Spracheingabe Voice control

S633A

Vorbereitung Handy Business Preparation, mobile phone, Business

S676A

HiFi Lautsprechersystem HiFi speaker system

S6AAA

BMW TeleServices BMW TeleServices

S6FLA

USB-/Audio-Schnittstelle USB/Audio interface

S704A

M Sportfahrwerk M Sports suspension

S710A

M Lederlenkrad M leather steering wheel

P7R7A

Innovationspaket Innovation package

P7RSA

Paket Comfort Package Comfort

L801A

Länderausführung Deutschland National Version Germany

S863A

Händlerverzeichnis Europa Retailer Directory Europe

S879A

Bordliteratur deutsch On-board vehicle literature German

S8SPA

Steuerung COP Control unit COP

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byłem oglądałem, szkoda słów- wspawany cały tył :evil:

 

Pochwal się coś więcej, bo to poważne zarzuty są, i powinno się to jakoś uzasadnić.

None of you seem to understand...

I'm not locked in here with you.

You're locked in here with me!


//Potrzebujesz podpiąć się pod kompa? Daj znać. Pomogę za free.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spawy przed słupkami środkowymi w miejscu progów oraz na górze, dach oryginał (chyba bo nie sprawdzałem dokładnie, bo mogła być używka wstawiona). Malowane błotniki do miejsca spawów, w tych miejscach szpachla od 1000 mikronów do kresek (spaw). Drzwi tylne oraz klapa odkręcane i ewidentnie widać, że nie od tego egzemplarza, bardziej wyblakłe oraz rysy, te elementy kupili używane, śruby odkręcali i przykręcali jacyś rzemieślnicy. Wykładzina bagażnika w stanie opłakanym (mało powiedziane), byle jak złożone. Wewnątrz bagażnika pod wykładziną i za zaślepkami wszystko odkręcane, główki śrub strasznie zjechane. Listwy dachowego to nie wiem kto zakładał w ten sposób. Ogólnie naprawa słabo wykonana. Właściciel twierdzi, że on tego nie robił i nie wiedział. Może prawda, ale mechanik/wulkanizator powinien lepiej znać temat (jeśli nie kłamał i sam nie naprawiał). Byłem z lakiernikiem, ale każdy kto się trochę orientuje wszystko to wypatrzy bez najmniejszego problemu.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.