Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Hej,

Co tak naprawdę wchodzi w skłąd zestawu naprawczego koła zapasowego i co powinno znajdować się w schowku w bagażniku ?

 

 

Poszukuję 1 ale znalazłem taką, która nie ma nic oprócz akumulatora.

Opublikowano
Dołączam sie do pytania :) w mojej jedynce oprócz ucha wkrecanego w zderzak i jakiegoś spraya uszczelniającego nie mam nic :P nawet klucza do kół nie mam heh, pewnie ma to związek z tym ze jedynki wyjeżdżały na runflatach..
Opublikowano

Pewnie tak ale nie zmienia to faktu, że coś powinno być.

Prosiłbym o pełną wersję tego co powinno być w bagażniku i czy to jest upchnięte w jakąś skrzynkę ?

Opublikowano

Witam, w jedynce powinieneś mieć:

- Ucho holownicze,

- specjalny płyn np(continentall)

- skrzyneczkę do której mocujesz powyższy płyn,

- klucz do odkręcenia szpilek,

- trójkąt ostrzegawczy,

- no i zestaw śrubokrętów które są w futerale w którym znajduje się również ucho holownicze;-)

to jest na oryginalnym wyposażeniu samochodu.

Pokonując granice własnej wytrzymałości,

Wznosisz się na wyżyny własnych umiejętności,

Bo to życie oferuje nam dziś wiele możliwości,

A ty łap los w swoje ręce nadal bądź duchowo mocny!

P.S Ryszard Andrzejewski (PEJA)

  • 1 rok później...
Opublikowano (edytowane)

Kluczu do kol nie masz w aucie, poniewaz seryjnie wychodzily na rof oponach i do tego klucza nie dawali. Jezeli jezdzisz na oponach zwyklych zalecam zakup kola zapasowego, rewalka i klucza np. z e46. Co do kompresora polecam ci kupic oryginalny uzywany lub nowy z audi a3 8p. Ja taki u siebie posiadam i wchodzi idealnie w schowek pod dywanikiem w bagazniku, a dlatego ze lepsze sa oryginalne takie kompresory niz chinskie lub innego pochodzenia urzadzenia. Nowy z audi kupisz za 350-400, uzywany roznie 80-200zl, ale warto.

Np. Zobacz ofertę: AUDI A3 8V KOMPRESOR POMPKA POWIETRZA 8P0012615A

http://allegro.pl/showItem2.php?item=5510156984

 

Co do zestawu narzedzi jaki jest w e87 to jest to klucz 10, 13, uchwyt do holowania i krzyzak/plaski.

http://images75.fotosik.pl/251/9c7a18dc0a417641.jpg

 

A tu jak to wyglada u mnie pod spodem:

http://images77.fotosik.pl/252/ba31ef55a7d7d639.jpg

 

Na uchwycie do holowania numeru nie ma, pisze tylko OE, wiec jak kupujesz to zobacza na realoem.com jaka masz srednice gwintu i po tym kupuj lub prosto z tego modelu e87.

Edytowane przez Madey1992
Opublikowano
Ile cie wyniosl taki zestawik?

 

Zestaw udało mi się dorwać przypadkiem od gościa, który akurat miał kilka takich na stanie (gdyby ktoś potrzebował mam gdzieś namiary) komplet kosztował mnie 400zł dodam tylko że w ASO za wszystko zapłaciłbym dwa razy tyle (kompresor, płyn, trójkąt, i wiele innych gadżetów)

Opublikowano
Kluczu do kol nie masz w aucie, poniewaz seryjnie wychodzily na rof oponach i do tego klucza nie dawali. Jezeli jezdzisz na oponach zwyklych zalecam zakup kola zapasowego, rewalka i klucza np. z e46. Co do kompresora polecam ci kupic oryginalny uzywany lub nowy z audi a3 8p. Ja taki u siebie posiadam i wchodzi idealnie w schowek pod dywanikiem w bagazniku, a dlatego ze lepsze sa oryginalne takie kompresory niz chinskie lub innego pochodzenia urzadzenia. Nowy z audi kupisz za 350-400, uzywany roznie 80-200zl, ale warto.

Np. Zobacz ofertę: AUDI A3 8V KOMPRESOR POMPKA POWIETRZA 8P0012615A

http://allegro.pl/showItem2.php?item=5510156984

 

Co do zestawu narzedzi jaki jest w e87 to jest to klucz 10, 13, uchwyt do holowania i krzyzak/plaski.

http://images75.fotosik.pl/251/9c7a18dc0a417641.jpg

 

A tu jak to wyglada u mnie pod spodem:

http://images77.fotosik.pl/252/ba31ef55a7d7d639.jpg

 

Na uchwycie do holowania numeru nie ma, pisze tylko OE, wiec jak kupujesz to zobacza na realoem.com jaka masz srednice gwintu i po tym kupuj lub prosto z tego modelu e87.

 

Wozisz w samochodzie dojazdówkę?

Opublikowano
Ja bralem od kolegi z e46 dokladnie kolo 16' dojazdowe, lewarek, klucz. Sruby sa oryginalne i nie trzeba nic zmieniać. Z opon ROF nie korzystam, bo uważam ze to jest dla mnie zbedne rzecz gustu i portfela w przypadku zakupy czy wulkanizacji. Kolo troche miejsca zajmuje, ale nie jest zle.
Opublikowano
Ja bralem od kolegi z e46 dokladnie kolo 16' dojazdowe, lewarek, klucz. Sruby sa oryginalne i nie trzeba nic zmieniać. Z opon ROF nie korzystam, bo uważam ze to jest dla mnie zbedne rzecz gustu i portfela w przypadku zakupy czy wulkanizacji. Kolo troche miejsca zajmuje, ale nie jest zle.

Planuję na wiosne wymienić koła na zwykłe teraz mam run flaty ale chcę z tego zrezygnowac z wiadomych względów, po wymianie zauważyłeś zmianę prowadzenie praca zawieszenia itp?

Zimowe kupiłem nowe zwykle i dla mnie różnicy nie ma więc po co przepłacać...

Opublikowano
Ja bralem od kolegi z e46 dokladnie kolo 16' dojazdowe, lewarek, klucz. Sruby sa oryginalne i nie trzeba nic zmieniać. Z opon ROF nie korzystam, bo uważam ze to jest dla mnie zbedne rzecz gustu i portfela w przypadku zakupy czy wulkanizacji. Kolo troche miejsca zajmuje, ale nie jest zle.

 

Też chcę kupić dojazdówkę dla bezpieczeństwa, natomiast jeśli chodzi o koła na wiosnę zakładam komplet zwykłych kół 17" z wiadomych względów, zimowe kupiłem nowe zwykłe i nie widzę różnicy więc decyzja zapadła. Jak u Ciebie sprawują się te zwykłe koła jest ok? mam na myśli prowadzenie pracę zawieszenia?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.