Skocz do zawartości

318i N42B20 - kilka uwag


TonyBMW

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, dziś zauważyłem, że po wyłączeniu silnika, całkowity brak jakiejkolwiek włączonej elektroniki i widzę oraz słyszę, że nawiew działa, słychać i czuś jak dmucha.

Druga rzecz, silnik przy +1000 obrotach działa ciszej, ale gdy obroty spadają, to słychać głośniejszą pracę silnika.( klekot)

Czy to normalne?

Bonusowe pytanko:

Zauwazylem lekką ryske ( po parkowaniu ) moje pytanko brzmi? czym to fajnie można zakryć? Lakierowanie nie ma sensu, bo tego nie widać wgl, a ryska to jak ryska tylko wiadomo taka od parkowania :)

Jak to zakryć można? Jakiś mazak?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nawiew działa,

To jest normalne i tak ma być.

gdy obroty spadają, to słychać głośniejszą pracę silnika.( klekot)

W nowym to nie normalne ale u Ciebie widocznie tak jest, jakie stare to auto ?

Zauwazylem lekką ryske
Sam tego nie zrobisz , tylko możesz spaprać , do dobrego lakiernika , oni mają dobre sposoby.

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nawiew działa,

To jest normalne i tak ma być.

gdy obroty spadają, to słychać głośniejszą pracę silnika.( klekot)

W nowym to nie normalne ale u Ciebie widocznie tak jest, jakie stare to auto ? może szklanki ?

http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=1&t=73598&start=0

Zauwazylem lekką ryske
Sam tego nie zrobisz , tylko możesz spaprać , do dobrego lakiernika , oni mają dobre sposoby.

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdy silnik się nagrzeje, stoję i widzę jak obroty spadają poniżej 1000 to odczuwam to lekko.

Odczuwam po po prostu spadek obrotów poniżej 1000.

Druga rzecz: Wczoraj jadę sobie drogę, masa dziur, ale udało mi się delikatnie dojechać do miejsca.

Cofam autem i słysze głośny huk, jakbym uderzył w słupek jakiś, ale żadnego słupka nie ma, a droga tam gdzie cofałem była równa, może jeden kamień leżał czy cuś.

Huk słychać było z na tylnej części auta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te silniki R4 mają to do siebie, że klekoczą, tak działa Valvetronic. Co innego jeśli klekot dochodzi gdzieś z okolic elektrozaworów, wtedy trzeba przyjrzeć się łańcuchowi. Warto wymienić w tych silnikach napinacz łańcucha, gdyż fabryczny nie spełnia całkowicie swojej roli, jest za krótki po prostu. Koszt niewielki, pracy gdzieś na 15-30min, ja się trochę nawku*wiałem, bo nowy napinacz był strasznie sztywny i mialem problem z włożeniem go i złapaniem go na gwint.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.