Skocz do zawartości

318i N42B20 - kilka uwag


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, dziś zauważyłem, że po wyłączeniu silnika, całkowity brak jakiejkolwiek włączonej elektroniki i widzę oraz słyszę, że nawiew działa, słychać i czuś jak dmucha.

Druga rzecz, silnik przy +1000 obrotach działa ciszej, ale gdy obroty spadają, to słychać głośniejszą pracę silnika.( klekot)

Czy to normalne?

Bonusowe pytanko:

Zauwazylem lekką ryske ( po parkowaniu ) moje pytanko brzmi? czym to fajnie można zakryć? Lakierowanie nie ma sensu, bo tego nie widać wgl, a ryska to jak ryska tylko wiadomo taka od parkowania :)

Jak to zakryć można? Jakiś mazak?

Opublikowano
nawiew działa,

To jest normalne i tak ma być.

gdy obroty spadają, to słychać głośniejszą pracę silnika.( klekot)

W nowym to nie normalne ale u Ciebie widocznie tak jest, jakie stare to auto ?

Zauwazylem lekką ryske
Sam tego nie zrobisz , tylko możesz spaprać , do dobrego lakiernika , oni mają dobre sposoby.

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

Opublikowano
nawiew działa,

To jest normalne i tak ma być.

gdy obroty spadają, to słychać głośniejszą pracę silnika.( klekot)

W nowym to nie normalne ale u Ciebie widocznie tak jest, jakie stare to auto ? może szklanki ?

http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=1&t=73598&start=0

Zauwazylem lekką ryske
Sam tego nie zrobisz , tylko możesz spaprać , do dobrego lakiernika , oni mają dobre sposoby.

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

Opublikowano

Gdy silnik się nagrzeje, stoję i widzę jak obroty spadają poniżej 1000 to odczuwam to lekko.

Odczuwam po po prostu spadek obrotów poniżej 1000.

Druga rzecz: Wczoraj jadę sobie drogę, masa dziur, ale udało mi się delikatnie dojechać do miejsca.

Cofam autem i słysze głośny huk, jakbym uderzył w słupek jakiś, ale żadnego słupka nie ma, a droga tam gdzie cofałem była równa, może jeden kamień leżał czy cuś.

Huk słychać było z na tylnej części auta.

Opublikowano
Tony mam tak samo. Jest odczuwalna zmiana w kulturze pracy po zejściu na niższe obroty. Bardziej bym to nazwał lekkimi drganiami niż klekotem, ale dźwięk jest podobny. :wink:
Opublikowano
Te silniki R4 mają to do siebie, że klekoczą, tak działa Valvetronic. Co innego jeśli klekot dochodzi gdzieś z okolic elektrozaworów, wtedy trzeba przyjrzeć się łańcuchowi. Warto wymienić w tych silnikach napinacz łańcucha, gdyż fabryczny nie spełnia całkowicie swojej roli, jest za krótki po prostu. Koszt niewielki, pracy gdzieś na 15-30min, ja się trochę nawku*wiałem, bo nowy napinacz był strasznie sztywny i mialem problem z włożeniem go i złapaniem go na gwint.
Opublikowano
Mamy kolegę w okolicach Mławy to by Ci to ogarnął.

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.