Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich,

 

Mam pytanie i wielką prośbę. Kupiłem w tydzień temu e87 1,8i w automacie, przed zakupem wybrałem się do salonu sprawdzić auto. Wyniki były bardzo dobre, po zakupie oddałem auto do mechanika na wymianę oleju klocków i łącznika stabilizatora ( po lewej stronie),dziś podczas ruszania w lewo ( maksymalny skręt kół) usłyszałem dziwne pukanie "tuk tuk" tak jakby przegub. Wiem że te auta ich nie posiadają więc zastanawiam się co to może być ? auto było u dwóch mechaników i żaden z nich tego nie wykrył.

Czy mogę prosić o informację na co zwrócić uwagę ????

Będę bardzo wdzięczny

Pozdrawiam

Opublikowano
zmien mechanika, sprawdz gorne łożysko amortyzatora. Kręć kołami w prawo-lewo, a niech inna osoba trzyma sprężynę i patrzy czy ona przydkiem nie strzela (skacze). Chyba, że jakaś część jest nie dokręcona.

207GTI (175THP) na tor

Tutaj klik: http://www.peugeot207club.pl/viewtopic.php?t=5609


VW Golf mk5 1.9TDI ASZ + GTD1752 (daily)

BMW E46 320D ///M (od czasu do czasu)

Opublikowano
mam tez podobna przypadlosc jest pojedyncze lekkie stukniecie jak jade do tyłu ze skreconymi kolami wcisne hamulec i rusze do przodu 1/10 lub 15 razy slychac takie stukniecie..... na podnosniku lewarku stacji diagnostycznej nic..... nie ma szans tego wykryc... rowniez podejrzewam lozysko gorne.... ew klocki w zacisku.. zmienie sprezyny dociskowe w zacisku podczas zmiany kół na zimowe i dam znac.....
Opublikowano
u mnie bylo to samo :) z racji wieku auta zdecydowalem sie na kompletna wymiane wszystkich elementow w tylnym zawieszeniu (no prawie wszystkich). Dodam, ze problem pojawil sie nagle po powrocie z wakacji (2500km drogi dosyc obciazonym autem). Aby byc pewnym, ktory element powodowal stuki musialbyc po kolei wymieniac i skladac, a to troche czasu by zajelo :)
Opublikowano
u mnie to pojedyncze stukniecie ewidentnie z przodu...lewe kolo .. narazie bywa i tydzien spokoju czasem 1 raz w tyg ale cos to jest...
Opublikowano
zmien mechanika, sprawdz gorne łożysko amortyzatora. Kręć kołami w prawo-lewo, a niech inna osoba trzyma sprężynę i patrzy czy ona przydkiem nie strzela (skacze). Chyba, że jakaś część jest nie dokręcona.

Witam,

 

dzis odebrałem auto, okazało się że wulkanizator wyważając koła w złym miejscu przykleił blaszkę, w skrajnym momencie uderzała o drążek. dziękuję za pomoc

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.