Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam

od wczoraj w mojej e36 325 TDS zaczeła wariować nowa pompka paliwa

mianowicie nie pompuje paliwa w pozycji zapłon tylko pompuje cały czas po uruchomieniu silnika

gdzie szukać przyczyny przekaźnik rozebrałem i nie wygląda na jakiś zepsuty

dodam tylko ze przekaźnik strasznie sie grzeje

co robić ?

Opublikowano
jeszcze ostatnio było dobrze pompka dobijała ciśnienie i sie rozłączała a teraz działa podczas pracy silnika a nie tak jak wcześniej tylko podczas rozruchu
Opublikowano
rozebrałem przekaźnik przeczyściłem go i teraz po przekreceniu kluczyka pompka pompuje doładowywuje paliwo i po chwili sie rozłącza (czyli tak jak powinno być) potem odpalam auto a pompka paliwa znów zaczyna pracować i już sie nie rozłącza tylko pracuje do chwili zgaszenia silnika.
Opublikowano
I tak ma być-pompka pracuje również w trakcie pracy silnika.
http://images75.fotosik.pl/97/7ea837af20c745c4.jpg
Opublikowano

Witam.przykleję się do tematu ponieważ chodzi o pompę w TDSie.

Czy w INPA można wykonać test wykonawczy nastawnika pompy?

Dokładnie to e39 525 z 97roku.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.