Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
dobra dobra gadanie gadaniem icek ma byc duzy... ale najwazniejsze jaki przebieg momentu i moc.... chociaz moc to mozna wyliczyc... pokaz kolego wykres.... co tam z tych wtryskow i minimalnie wiekszej dmuchawki wyszlo.... a nie lepiej wrzucić od 2.4 ?? dmuchawe

 

moze ktos mądry sie wypowie o takim elemencie...

http://www.hybridturbos.com/shop/bmw-turbos/bmw-320d-2-0-m47/md523-stage-1-turbo-bmw-320d-520d/

 

 

1100 funtów .... szkoda kasy i tyle w temacie. Taką moc to Ci "szkoci" z twoim Garrett-em zrobią. Myślę, że turba z M57 są lepszymi i tańszymi rozwiązaniami. Najlepiej kup z 330d M57 i zmień wirniki. Dużo taniej i lepiej.

207GTI (175THP) na tor

Tutaj klik: http://www.peugeot207club.pl/viewtopic.php?t=5609


VW Golf mk5 1.9TDI ASZ + GTD1752 (daily)

BMW E46 320D ///M (od czasu do czasu)

Opublikowano
dobra dobra gadanie gadaniem icek ma byc duzy... ale najwazniejsze jaki przebieg momentu i moc.... chociaz moc to mozna wyliczyc... pokaz kolego wykres.... co tam z tych wtryskow i minimalnie wiekszej dmuchawki wyszlo.... a nie lepiej wrzucić od 2.4 ?? dmuchawe

 

moze ktos mądry sie wypowie o takim elemencie...

http://www.hybridturbos.com/shop/bmw-turbos/bmw-320d-2-0-m47/md523-stage-1-turbo-bmw-320d-520d/

 

 

"Max Recommended Boost pressure: 22-24 PSI"

 

Już widzę jak przy max 1.65bara będzie 240KM bez dymu w 120d :P W skrócie, sprężarka będzie wolno wstawać i będzie bardzo leniwa. Nie baw się w hybrydy, szkoda czasu, pieniędzy i nerwów. Liczysz się z tym, że trzeba będzie trochę poprzerabiać to szukasz innej, większej, gotowej turbiny GT2056v, GTB2056v ... Jeśli chcesz p&p to zrób tylko soft u siebie i ciesz się z bezawaryjnej i bezproblemowej jazdy.

Opublikowano
Skoro masz już 200-210KM bo tyle da się osiągnąć bezpiecznie z Twojej turbinki i szukasz dalej mocy no to pozostało Ci montować wydajniejszą turbosprężarkę, poszukaj GTB2056, która będzie możliwa do zamontowania w Twoim aucie. Wiem, że do E90 320d 163KM bez większych przeróbek wchodzi GT2056v z E60 525d 177KM, ale niestety Twój Garrett i Mitsu z E90 mocno się różnią, więc lepiej poszukać czegoś innego.
Opublikowano
Różnią, dlatego trzeba wizualnie patrzeć na zdjęcia i porównywać. Nawet dwie turbiny o takim samym oznaczeniu (GT... GTB...) , ale przeznaczone do innych aut się różnią. Mają one wówczas inny nr producenta.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.