Skocz do zawartości

Rozrząd E90 320D 177KM


andmat4

Rekomendowane odpowiedzi

Nadszedł czas wymiany rozrządu przebieg 130 tyś. jestem jedynym kierowcą i auto mam od nowości -tragedia - hałasuje już prawie cały czas :cry2: czy możecie pomóc zlokalizować warsztat który to zrobi w okolicach Legnica, Wrocław, Jelenia Góra. Pomocne będą też informacje gdzie na pewno tego nie robić. :cry:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jedna sprawa .... nalezy wpisac w szukaj i otworzyc oczy. posiadany przez kolege egzemplarz nie jest pierwszy i zapene ostatni ,ktory ma problemy z lancuchem...

 

- polecane warsztaty

 

viewforum.php?f=10

wystarczy znalezc swoj region

 

 

- tu temat o lancuchu, mozna znalezc rownierz adresy pod wrockiem ...

viewtopic.php?f=70&t=178507&p=1911588&hilit=rozrzadu#p1911588

 

 

PS.

Temat do zamkniecia ... :norty:

Sorry za ortografie - niemiecki windows :)

http://images.spritmonitor.de/519278.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jedna sprawa .... nalezy wpisac w szukaj i otworzyc oczy. posiadany przez kolege egzemplarz nie jest pierwszy i zapene ostatni ,ktory ma problemy z lancuchem...

 

- polecane warsztaty

 

viewforum.php?f=10

wystarczy znalezc swoj region

 

 

- tu temat o lancuchu, mozna znalezc rownierz adresy pod wrockiem ...

viewtopic.php?f=70&t=178507&p=1911588&hilit=rozrzadu#p1911588

 

 

PS.

Temat do zamkniecia ... :norty:

Świetnie :cool2: dzięki za informację ale może najpierw kolega przeczyta ze zrozumieniem moje pytanie bo w linkach które podałeś na pewno nie ma odpowiedzi na moje pytania :D :D Nikt nie poleca warsztatu który wymieniałby rozrząd a inni w tamtym dziale zadawali już podobne pytanie i nie dostali odpowiedzi :cry2: :cry2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Świetnie :cool2: dzięki za informację ale może najpierw kolega przeczyta ze zrozumieniem moje pytanie bo w linkach które podałeś na pewno nie ma odpowiedzi na moje pytania :D :D Nikt nie poleca warsztatu który wymieniałby rozrząd a inni w tamtym dziale zadawali już podobne pytanie i nie dostali odpowiedzi :cry2: :cry2:

 

 

 

'Haha wszstko trzeba na talerzyku podac jak u mamy co ? :norty: :nienie:

I jeszcze te texty o czytaniu ze zrozumieniem ... :duh: zatrzymaj sobie dla swoich kolegow spod trzepaka .

Wszystkie odpowiedzi ktorych szukasz sa w linkach ,ktore podalem . Trzeba tylko czytac ze zrozumieniem , albo wogole chciec cos przeczytac :norty:

Dobranoc

Sorry za ortografie - niemiecki windows :)

http://images.spritmonitor.de/519278.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bla bla bla turbojajko

gość szuka pewnego warsztatu a ty wyjezdzasz z lista warsztatów :evil:

ja na slasku szukam od miesiąca warsztatu do wymiany łancucha i co jajco same fachury do wymiany odmy tarcz hamulcowych i blacharki

kogoś pewnego za uczciwe pięniadze polecić trudno

wychodzi ze na forum tylko gorik z legionowa

ale turbojajko wie lepiej ma liste

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja się cieszę ,że mam benzynę :cool2: i tylko uszczelniacze zrobiłem N46 ;) jak czytam te posty o łańcuchach i cały rozrząd to mam dość tej marki !!! jak można coś takiego stworzyć ,że co jakiś czas jakiś właściciel BMW ma problem z rozrządem!!! czy nie ma tu na forum jakiegoś prawdziwego prawnika który wziąłby sprawy w swoje ręce ? no tak pewnie cała wina jest po stronie właściciela pojazdu .... za szybko jeździ :cry2: i łańcuch nie wytrzymuje :cry2: :cry2: :cry2:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bol dupy za 3...2 ...1 ...

 

gość szuka pewnego warsztatu a ty wyjezdzasz z lista warsztatów :evil:

Podaje liste polecanych warsztatow, tzn takich w ktorych wielu urzytkownikow forum naprawia auta i jest zadowolona

Nie wiesz jak to jest z mechanikami i warsztatami ? 15 lat masz ? Jeden bedzie zadowolony a drugi nie. Ktos ci poleci warsztat a ty pojedziesz i kupa .... no i co zrobisz ?

Zwalisz na forum ,ze ci zle doradzili :duh:

 

ja na slasku szukam od miesiąca warsztatu do wymiany łancucha i co jajco same fachury do wymiany odmy tarcz hamulcowych i blacharki

kogoś pewnego za uczciwe pięniadze polecić trudno

Slabo cos szukasz ...albo nie znasz cen na slasku i wydaje ci sie za drogo..

Niedawno pisal kolega @hassassyn ze poleca mechanika z Bierutowa kolo wrocka. Jest do niego kontakt w dziale polecane warsztaty.

Ja polecam Autochipa we wrocku .. chociaz pare osob mnie za to zjebie zaraz...

Sorry za ortografie - niemiecki windows :)

http://images.spritmonitor.de/519278.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja się cieszę ,że mam benzynę :cool2: i tylko uszczelniacze zrobiłem N46 ;) jak czytam te posty o łańcuchach i cały rozrząd to mam dość tej marki !!! jak można coś takiego stworzyć ,że co jakiś czas jakiś właściciel BMW ma problem z rozrządem!!! czy nie ma tu na forum jakiegoś prawdziwego prawnika który wziąłby sprawy w swoje ręce ? no tak pewnie cała wina jest po stronie właściciela pojazdu .... za szybko jeździ :cry2: i łańcuch nie wytrzymuje :cry2: :cry2: :cry2:

Ciesz sie ciesz. Zapłaciłeś za te uszczelniacze prawie tyle samo co za wymianę rozrzadu i lepiej Ci z tego powodu ?

Ja od lat nie mam dość tej marki, a szacunku do niej nabrałem po roku 2007. Owszem nie podobają mi sie obecne trendy np 2 GT, ale póki jeszcze można kupic dobre auta z dobrymi silnikami jestem przy BMW.

 

Jednak masz racje. Po części jest to wina użytkownika. Prawidłowe serwisowanie i eksploatacja auta znacznie przedłuża jego trwalosc. I tu akurat szybka jazda na autostradzie działa raczej na plus, a nie na minus

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

JA po 2007 straciłem do tej marki szacunek ;). Jest coraz drożej i coraz gorzej ... Z alternatyw zostaje F20 1.6T od 2012roku. Ewentualnie 2.0turbo choć za mało tego jest żeby się wypowiadać. natomiast w 1.6T poprawili wsio i ogólnie jest wszystko ok, a nawet to serwis nie zabija jak np n47...

 

 

pzdr. Łukasz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od blisko 7 lat jeżdzę autami z N47 zrobiłem juz zdaje sie ponad 400kkm w sumie i jakoś serwis mnie nie tylko nie zabił, ale nie kosztował prawie nic jesli mowimy o awariach za ktore musiałem płacić.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A są ludzie co zostawiają MAJĄTEK ;), tak naprawdę w 50-70% głównie za LOGO ;), 1.6T - wtryski są po 500zł nie po 2000, turbo jest za 2500 nie za 4000 choć w nich te tubinki nie padają, nox jest za 1500 a nie dpf za 5000-6000.... Rozrząd już jest poprawiony, ale nawet jak nie był to wymiana z częściami to koszt na poziomi 1000-1500zł nie 4000-5000.... itd itd itd ;). Pominę że pojedyncze osoby zostawiają NAŚCIE tysi za zwaloną pompę która przy okazji zabija wtryski bo to jednostkowe przypadki. Ale reasumując za cenę samych wtrysków do n47 można tak naprawdę wymienić cały osprzęt 1.6T i jeszcze zostanie na chipa wymianę oleju z filtrami i parę baków paliwa.....

 

Temat wałkowany nie raz... to że ty KILKOMA tymi silnikami zrobiłeś okolo 400kkm ( nie jednym ) bez awarii to nie znaczy, że silnik jest wzorowy bo sam temat o rozrządzie to jeden z najobszerniejszych tematów tego forum ;). Masz fart a kupa ludzi go nie ma, mimo ze często mają auta w bdb stanie z pełnym serwisem co nie ratuje ich przed problemami ;), 15 lat temu takie cuda się nie działy ;), teraz, jeżeli chodzi o niezawodność to pomału BMW schodzi do poziomu skody, choć ostatnio czytałem artykuł o gościu co fabią machnął 1MLN km, na 1.9tdi, na fabrycznych wtryskach, turbie sprzęgle itd..... w BMW na dzień dzisiejszy to błoga fantazja .... która wiąże się ze zmianą osprzętu pewnie ze 2 jak nie 3x .... No absurd wręcz.... tylko proszę nie pisz mi ze wszystko się psuje ;). Proszę cię nie przeżywaj tutaj porównań... bmw taki wyczyn powtórzyło w E39, 15lat temu... OD ostatnich 10-12 lat, jedyne co pozostało z marki premium to CENY i koszty eksploatacji, jakość jest po c..... fest. A każda pierdoła wyceniana jest tak jak browar w hotelu 5gwiazdkowym, czyli normlana cena i marża 500-1000%....

 

 

Same awarię nie są jakimś strasznym problemem, może się zdarzyć.... problem jest taki, że coś poważniejszego robi wirrr na koncie tak naprawdę głownie za logo ....

 

pzdr. Łukasz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

JA po 2007 straciłem do tej marki szacunek ;). Jest coraz drożej i coraz gorzej ... Z alternatyw zostaje F20 1.6T od 2012roku. Ewentualnie 2.0turbo choć za mało tego jest żeby się wypowiadać. natomiast w 1.6T poprawili wsio i ogólnie jest wszystko ok, a nawet to serwis nie zabija jak np n47...

 

 

pzdr. Łukasz

Zapominałeś dodać że to silnik z Grupy PSA.

W skład której wchodzi miejski DS 3 znacznie lepszy i dużo bardziej bezawaryjny niż 3er :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bla bla bla turbojajko

gość szuka pewnego warsztatu a ty wyjezdzasz z lista warsztatów :evil:

ja na slasku szukam od miesiąca warsztatu do wymiany łancucha i co jajco same fachury do wymiany odmy tarcz hamulcowych i blacharki

kogoś pewnego za uczciwe pięniadze polecić trudno

wychodzi ze na forum tylko gorik z legionowa

ale turbojajko wie lepiej ma liste

:cool2: :cool2: :cool2: :cool2: :cool2: :cool2: :cool2: :cool2: :cool2: :cool2: :cool2: :cool2: :cool2: :cool2: :cool2: :cool2:

Popieram w 100 % :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: a kolega turbojajko zamiast wrzucać niemiłe uwagi wszystkim innym na forum odpowiedział by konkretnie i byłoby po sprawie :norty: :norty: :norty: ale widać tepiej komuś zwrócić uwagę niż zapodać konkretny link.

Tak zrobił inny użytkownik forum ( dxtr71 ) przesłał info na pw. i z głowy - jeszcze raz dzięki :cool2: :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
A są ludzie co zostawiają MAJĄTEK ;), tak naprawdę w 50-70% głównie za LOGO ;), 1.6T - wtryski są po 500zł nie po 2000, turbo jest za 2500 nie za 4000 choć w nich te tubinki nie padają, nox jest za 1500 a nie dpf za 5000-6000.... Rozrząd już jest poprawiony, ale nawet jak nie był to wymiana z częściami to koszt na poziomi 1000-1500zł nie 4000-5000.... itd itd itd ;). Pominę że pojedyncze osoby zostawiają NAŚCIE tysi za zwaloną pompę która przy okazji zabija wtryski bo to jednostkowe przypadki. Ale reasumując za cenę samych wtrysków do n47 można tak naprawdę wymienić cały osprzęt 1.6T i jeszcze zostanie na chipa wymianę oleju z filtrami i parę baków paliwa.....

 

Temat wałkowany nie raz... to że ty KILKOMA tymi silnikami zrobiłeś okolo 400kkm ( nie jednym ) bez awarii to nie znaczy, że silnik jest wzorowy bo sam temat o rozrządzie to jeden z najobszerniejszych tematów tego forum ;). Masz fart a kupa ludzi go nie ma, mimo ze często mają auta w bdb stanie z pełnym serwisem co nie ratuje ich przed problemami ;), 15 lat temu takie cuda się nie działy ;), teraz, jeżeli chodzi o niezawodność to pomału BMW schodzi do poziomu skody, choć ostatnio czytałem artykuł o gościu co fabią machnął 1MLN km, na 1.9tdi, na fabrycznych wtryskach, turbie sprzęgle itd..... w BMW na dzień dzisiejszy to błoga fantazja .... która wiąże się ze zmianą osprzętu pewnie ze 2 jak nie 3x .... No absurd wręcz.... tylko proszę nie pisz mi ze wszystko się psuje ;). Proszę cię nie przeżywaj tutaj porównań... bmw taki wyczyn powtórzyło w E39, 15lat temu... OD ostatnich 10-12 lat, jedyne co pozostało z marki premium to CENY i koszty eksploatacji, jakość jest po c..... fest. A każda pierdoła wyceniana jest tak jak browar w hotelu 5gwiazdkowym, czyli normlana cena i marża 500-1000%....

 

 

Same awarię nie są jakimś strasznym problemem, może się zdarzyć.... problem jest taki, że coś poważniejszego robi wirrr na koncie tak naprawdę głownie za logo ....

 

pzdr. Łukasz

 

edit

 

z racji wykonywanego zawodu powiem Ci że nie masz racji ani trochę, a przypadki z wtryskami i pompą dotyczą sprowadzanych np. ostatnio F10 na handel z przebiegami +300 tkm i później szykowanymi do cofnięcia, w statystycznym N47 to 150tkm to rozrząd, napęd pasowy i dwumasa ze sprzęgłem, a jak automat to i to nie, wiadomo są bardziej kapryśne egz. ale piszę o statystycznym

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.