Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

mam do was pytanie drodzy forumowicze jak kształtują się koszty utrzymania bmw 123 d vs 120 d lata 2007 -2009. Mam mozliość kupna cziekawej 'jedyneczki' 123d i nurtuje mnie pytanie jak wygląda trwałość jednostki oraz podwójnych turbin. Z tego co czytałem na forum 123d to podwójnie doładowany n47. Przewertowałem forum i znam bolkączki n47 143 i 177 km. Być może macie wiedzę na temat trwałości turbin, wtrysków oraz dwumasy - z tego co wyczytałem te elementy są inne w 123d. Z góry dziękuje za każdą informację.

 

Pozdrawiam

Opublikowano
Turbo w 123 jest bez zaluzji tylko na by pasie wiec trudniejsze jest do zepsucia. Wiele elementów osprzętu oraz przeniesienia napędu jest żywcem wzięte z modeli z 3.0. Wszystko zależy jakie kupisz auto moje ma po modach w orginale 161 kkm i zmieniam jedynie klocki i olej

Z3 Coupe jest

Z4 Coupe jest

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Hejka,

A czy przebieg dla 123d = 190k km to juz trup ?

Wiadomo ze nie ma reguly i wszystko zalezy od auta, ale czy ten silnik cierpi na bolaczki wersji 177KM ?

Dziekuje

Piotr

Opublikowano
Tak w Polsce to trup, bo u nas wszystkie auta mają 180 tys. przebiegu. W Niemczech można kupić (i sprzedać!) z przebiegami 300-400tys. Ale przecież wiadomo, że Polacy trupów z przebiegiem ponad 200 tys nie kupują, takie zostawiamy dla biednych Niemców :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.