Skocz do zawartości

318is m44.Błąd 211 czujnik spalania stukowego 2


radzio1975

Rekomendowane odpowiedzi

Ostatnio podłączyłem swoje M42 i o dziwo ten sam błąd mi wyskoczył:

Knock sensor 1 - czujnik spalania stukowego o ile wiem czujnik ten wpływa na kąt zapłonu (opóźnia zapłon) w wypadku wykrycia spalania stukowego, a co się dzieje w przypadku błędu czujnika jak w naszych ISkach?

Ja mam wrażenie że auto jest wyraźniej słabsze do tych mniej więcej 3000obr/min zapewne przez przepływkę + knock sensor.

 

Poza tym jak wspomniałem w moim przypadku na bank mam przepływkę do wymiany niestety INPA błędu nie wykryła, muszę zweryfikować to DISem.

 

Parametr "total air consumption LLM" czyli to co zostało zmierzone dotyczy przepływomierza u mnie mieścił się w skali tolerancji natomiast to co potrzebuje ECU "Needed air idle speed controller" już poza skalą, dodatkowo kąt zapłony minimalnie przestawiony (1°25") zapewne przez knock sensor.

Suma sumarum wszystko to powoduje że auto niestety "słabnie".

 

A jak u kolegi z kątem zapłonu (parametr ignition angle)?



Potrzebujesz klucza do blokowania wału korbowego M47 / M47N... mam taki! NOWA CENA 120zł!


Amsoil AFL + Archoil AR9200

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.