Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Po podłączeniu auta pod inpe wyskakuje jeden błąd 211 czujnik spalania stukowego 2.Wszystkie parametry są w normie oprócz jednego:total air consumption.Czy ktoś mi może powiedzieć o co chodzi ztym parametrem?
Opublikowano

Ostatnio podłączyłem swoje M42 i o dziwo ten sam błąd mi wyskoczył:

Knock sensor 1 - czujnik spalania stukowego o ile wiem czujnik ten wpływa na kąt zapłonu (opóźnia zapłon) w wypadku wykrycia spalania stukowego, a co się dzieje w przypadku błędu czujnika jak w naszych ISkach?

Ja mam wrażenie że auto jest wyraźniej słabsze do tych mniej więcej 3000obr/min zapewne przez przepływkę + knock sensor.

 

Poza tym jak wspomniałem w moim przypadku na bank mam przepływkę do wymiany niestety INPA błędu nie wykryła, muszę zweryfikować to DISem.

 

Parametr "total air consumption LLM" czyli to co zostało zmierzone dotyczy przepływomierza u mnie mieścił się w skali tolerancji natomiast to co potrzebuje ECU "Needed air idle speed controller" już poza skalą, dodatkowo kąt zapłony minimalnie przestawiony (1°25") zapewne przez knock sensor.

Suma sumarum wszystko to powoduje że auto niestety "słabnie".

 

A jak u kolegi z kątem zapłonu (parametr ignition angle)?



Potrzebujesz klucza do blokowania wału korbowego M47 / M47N... mam taki! NOWA CENA 120zł!


Amsoil AFL + Archoil AR9200

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.