Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, kupiłam nowy tłumik sportowy do swojego BMW, oddałam go

mechanikowi aby zamontował ale po sprawdzeniu stwierdził, że u mnie w

aucie rura ma średnice 54 mm a przy tłumiku 50 mm i gdyby go mi

zamontował to bym straciła na mocy w aucie i teraz nie wiem co robić

bo inny kolega powiedział mi że ten tłumik mimo mniejszej średnicy i

tak ma lepszy przepływ spalin niż fabryczny tłumik o średnicy 54 mm

wiec nie powinnam odczuć żadnej różnicy przy codziennej jeździe a

gdyby okazało się, że będzie już jakaś utrata mocy to tylko przy

wysokich obrotach skutkiem tego może być mniejsza prędkość maksymalna

i wolniejsze przyspieszania auta przy wyższej prędkości. Chciałabym

się dowiedzieć gdzie leży prawda, czy zakładać ten tłumik czy szukać

innego z taką samą średnica?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Najlepsza jest fabryka. Te pseudo sportowe tłumiki nie dość, że nie wyglądają to dźwięk jest jak z parnika. Niech wspawa grubszą rurę i założy.Nie sądzę żeby zdławiło na tyle silnik żeby było to odczuwalne w jakikolwiek sposób. Zadowolenie z tego jednak będzie żadne i dziwię się, że chcesz zamontować takie coś a'la kalajbra :mrgreen: .
ec2Wze6.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.