Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam wszystkich mam taki problem z bmw e46 rok produkcji 2002. 16 zaworowy 85 kw wzgledem problemu strasznie kopci jak odpale silnik i chwile pochodzi jak jade to przestaje kopcic ale jak sstane to znowu kopci na bialo olej troche pobiera ale nie duzo samochod stoi u mechanika i nie moze dojsc co znia jest kaze mi kupic uszczelke pod glowice uszczelke pod kolektor zsacy uszczelke pod rozrzad swiece nowe sruby do glowicy poniewaz sciagnaj ja i wyslal do sprawdzenia pasek rozrzadu plus napinacze i slizgi i nie wiem czy poprostu mnie naciaga bo sam nie wie co czy jak co o tym sadzicie ? Pomozcie bo ja jestem glupia az.
Opublikowano
Na 99 % uszczelniacze zaworowe, wymiana wraz z częściami 700zl. Zmien mechanika!

Naprawy po sąsiedzku BMW E46 - Lubin dolnyśląsk

wymiany elementów zawieszenia, układu hamulcowego, elektryka, doposazenia, diagnostyka

Opublikowano

Jeśli uszczelniacze zaworowe to dymił by na niebiesko,na biało to płyn chłodzący.

Przy małej nieszczelności ,gdy płyn dostaje się do cylindra,w czasie jazdy może być to nie widoczne, na wolnych obrotach na postoju będzie potęgować

Opublikowano
Maniura cos Ci się chyba kolory pomerdaly :) jestem po wymianie uszczelniaczy w tym silniku i dymilo na biało...

Naprawy po sąsiedzku BMW E46 - Lubin dolnyśląsk

wymiany elementów zawieszenia, układu hamulcowego, elektryka, doposazenia, diagnostyka

Opublikowano
Wlasnie dzwonil do mnie mechanik ze w glowicy te te uszczelki przepuszczaja i wymienia je. A jestem z wojewodztwa zachodniopomorskiego z goleniowa.
Opublikowano
Maniura cos Ci się chyba kolory pomerdaly :) jestem po wymianie uszczelniaczy w tym silniku i dymilo na biało...

 

Jeśli miałeś wymieniane uszczelniacze zaworowe,to za pewne miałeś ściąganą głowice,a więc złożoną na nową uszczelkę pod głowicą.

To właśnie pomogło na dymienie na biało,nie wymiana uszczelniaczy.

Nadal twierdzę ,że biały dym to spalanie płynu chłodniczego,w znikomych przypadkach bardzo złej jakości paliwo(gaz).

Przy spalaniu oleju dymek jest błękitny.

Opublikowano
Nadal twierdzę ,że biały dym to spalanie płynu chłodniczego,w znikomych przypadkach bardzo złej jakości paliwo(gaz).

Przy spalaniu oleju dymek jest błękitny.

Jasna sprawa.

Biały dym spalanie płynu / ewentualnie para wodna (tylko na zimnym silniku) lub też za bogata mieszanka

Niebieski dym spalanie oleju

Czarny dym - wszystko w porządku - diesel musi dymić :wink: (tak wiem mowa o benzyniaku, taki żarcik)

 

W golfie miałem taki objaw że zaczęło się od lekkiego dymienia na wolnych obrotach, po lekkim dodaniu gazu - białego dymu brak i znów po zdjęciu nogi z gazu - wolne obroty, kilka sekund i znów zaczynał przykapcać na biało.

Auto pojeździło tak z pół roku, oczywiście doszło do tego stopnia że im większe obroty tym większa była biała chmura za mną :wink:

Czapa poszła w górę i było widać jak na dłoni z którego kanału wodnego zasysał płyn :wink:



Potrzebujesz klucza do blokowania wału korbowego M47 / M47N... mam taki! NOWA CENA 120zł!


Amsoil AFL + Archoil AR9200

Opublikowano
A no i zapomnialam powiedziec ze to jest automat i ze jak stoi to kopci na bialo ale jak stoi i dodam gazu to tez jest chmara dymu biialego tylko nie kopci jak jade a no i strasznie smierci

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.