Skocz do zawartości

Ustawienie wałków rozrządu w BMW M54b25. Dane z Inpy. Help !


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, moze mi ktos wytlumaczyc pewna kwestię? Mowa o silniku M54b25

 

Wrzuce screen z inpy:

 

http://static.pokazywarka.pl/bigImages/4101824/12863710.jpg?1410690162

 

I czy dobrze rozumiem?

 

Wałek ssący mam ustawiony na 126 a powinno byc na 120 natomiast wydechowy -97 a powinien byc na - 105 z tego co wyczytałem na forum. ( dane z referenz)

 

Czy te dane są podane w stopniach? Wychodzi na to ze ssacy mam przestawiony o 6 stopni a wydechowu o 8 stopni?

 

Juz sie w tym pogubiłem.

Opublikowano
To jest odczyt z pracy Vanosa.Odczyt ma sie nijak do ustawienia rozrządu czy przestawienia go jeżeli juz o tym myślałeś.Poprostu vanos nie utrzymuje ciśnienia i wałki nie są przestawione tyle ile powinny być.Czy coś sie dzieje z silnikiem?(słaby dół,falujące obroty itp)
Opublikowano
To jest odczyt z pracy Vanosa.Odczyt ma sie nijak do ustawienia rozrządu czy przestawienia go jeżeli juz o tym myślałeś.Poprostu vanos nie utrzymuje ciśnienia i wałki nie są przestawione tyle ile powinny być.Czy coś sie dzieje z silnikiem?(słaby dół,falujące obroty itp)

 

Mam wrazenie słabego dołu

Opublikowano
A czy podczas jazdy wartosci dla obu walkow sie zmieniają? Ja u siebie mialem slaby dol, po rozgrzaniu jeden z vanosow sie zatrzymywal - winny byl czujnik walka na dolocie.

----=== 0o=[][]==o0 ===----

Better than a straight six are two straight sixes

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.