Skocz do zawartości

e34 swap z m20b20 na m50b25 lub m52b25


RazorS

Rekomendowane odpowiedzi

Siemanko. Z racji ze moj silnik konczy swoj żywot , postanowilem zrobic swapa b

. Co jest potrzebne do takiego swapa? Blok, skrzynia, wiazka , komp , i dyfer tak? Czy cos jeszcze? Jaki silnik lepiej wstawic? Wiem ze jest duzo takich tematow. Ale nikt nie swapuje z m20b20. Jestem teraz w Holandi to bym mogl se przyciagnac jakiegos dAwce jezeli by bylo taniej. Z gory dzieki ;D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też planowałem swap na nowszą jednostkę i oczywiście mocniejszą.Rozmawiałem z gościem,który zajmuje się tym profesjonalnie.Zostawiasz auto u niego na warsztacie i odbierasz już gotowe do jazdy nic Ciebie nie obchodzi do tego daje jeszcze gwarancje na silnik itp.Zawołał za robotę z częściami ok.7tys. oczywiście zastrzegł,że jeszcze coś tam może wyskoczyć dodatkowo ale to okaże się jak dostarczę auto.Już miałem swoje m20b25 uśmiercić ale po wymianie świec,przewodów zapłonowych,aparatu zapłonowego oraz regulacji zaworów auto cudownie ożyło.Dźwiek dobrze wyregulowanej klawiatury jest bezcenny to jak Bethowen Mozart Wagner i jestem bardzo zadowolony z tego silnika.Zamiana m20b20 na m20b25 jest bezproblemowa i o wiele tańsza ale o tym to już musisz poczytać w dziale o modelu e30 bo tam o tych wymianach jest najwięcej informacji . Można też bawić się samemu w swapowanie ale czy z tego nie wyjdzie jakaś rzeźba to trudno ocenić :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiadomo jak to wyjdzie , wkoncu pierwszy swap :p jednak mysle ze nie ma co wymieniac na stary silnik (m20b25) , tymbardziej ze takowy znalezc w dobrym stanie graniczy z cudem. Zmieniam silnik bo mam kompresje na wszystkich garach 10,5 bara a na jednym 9. I slabo odpala, ale mysle jeszcze sprawdzic stan pierscieni proba olejową. Jesli to zawory to moze taniej wyjdzie regenerowac glowice
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Można jeszcze wymienić sam słupek m20b20 ale to już musi być silnik w bardzo dobrym stanie i z możliwością sprawdzenia.Wtedy będzie więcej kosztowała sama wymiana jak silnik.Cena takiego silnika na aukcji nie jest wysoka bo nie ma on takiego wzięcia jak m50b25 ale jak trafi się jakieś m20b20 w fajnym stanie za 500zł to brać a wymianę to zrobi byle trochę kumaty magik nawet od poldków.Pchanie się w remont to jest koszt ogromny czego przykładem jest forumowicz o nicku mistrz_92 poczytaj jego historię z remontu m20b25 tam jest wszystko opisane łącznie z cenami.O niskim przebiegu silników m20 świadczy fabryczna teflonowa konserwacja na pokrywie zaworów jeżeli jeszcze są ślady tej konserwacji to znaczy że silnik nie ma przebiegu ok.200tys.km.a taki przebieg dla niego to jest nic.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.