Skocz do zawartości

M50B20 masa cewek


Młody02

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam następujący problem przy odpalaniu sporadycznie mam wystrzał w kolektor co za skutkowało koniecznością kupna już 3 gumy przepływka-przepustnica.Problem mam następujący jak powinna być prawidłowo przykręcona masa cewek? U mnie jest masa z przodu jedna na pierwsza cewkę i jedna na ostatnia cewkę czy tak powinno być? Dodatkowo i obstawiam to za winę mam jedna cewkę inną wygląda na dużo starsza niż te inne.Przykręcona jest w dziwny sposób i zastanawiam się czy to jej wina i układu zapłonowego czy szukać dalej.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

miałem kiedyś podobny problem ale w e36 m52 ale problem tkwił w czujnikach spalania stukowego których prawdopodobnie u Ciebie nie ma (chyba że SWAP jakis) wiec uderz w tą cewke poszukaj gdzies w okolicy kogoś kto zajmuje sie BMW koszt niewielki ja kupowałem kiedys w Kaliszu za symboliczne 20zł
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie u mnie niema czujników spalania stukowego.Wezmę pod uwagę te cewkę posprawdzam czy to ona jest winna.W teorii po odpięciu jej i próbie odpalenia nie powinno strzelić jeśli to jej wina wiec to sprawdzę.Wczoraj sprawdzałem czy niema przebić na cewkach i fajkach ale wszystko jest porządku nic nie błyska.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Świece i fajki mają około 10-15tysiecy.Świece dobierałem pod gaz NGK tak jak kolega pisze jednoelektrodowe. Co do błędów był sprawdzany parę razy tyko wywalało błąd lambdy ale to wina gazu.Wcześniej zdarzało się to sporadycznie a ostatnio 8 na 10 odpaleń.Uszczelka pod pokrywą jest ok oleju nie ma w gniazdach. Spróbuję jeszcze wyjąć cewki i umyć z brudu i tłuszczu niektórym podobno to pomogło.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak miałem problem z benzyną czasem się dławił i dusił wtedy się to zdarzało też po tym błędzie sprawdzane było parę rzeczy wyszło lewe powietrze.Jak dawno tego nie określę ze 3 miesiące temu może trochę więcej. Cewki umyte dodatkowo wyczyściłem czujnik na wale i koło zębate. Dalej to samo przypuszczam że to będzie któryś z czujników już siadał tylko który? Mam jeszcze taki objaw że nie chce ostatnio palić na zimnym myślałem ze to wina niskiego poziomu paliwa ale zatankowałem i dalej to samo. Co dziwne na gazie zapali na benie nie czy komputer może odciąć pompę paliwa jak jest coś nie tak?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
kolego odgrzeje troche kotleta ale był u mnie na warsztacie ostatnio z e34 swap był na m52b25 i problem był bardzo podobny juz zmienił chłopaczyna przepływke i lambdy. tylko ze problem był po zagrzaniu silnika czasem lubiła sobie strzelic i guma pęknięta ale mniejsza o to wiec odpalilem komp podłączony i w droge po zagrzaniu silnik zaczął przerywac i strzał w kolektor a na kompie błąd czujnika wału korbowego po demoncie czujnika zdjąłem izolacje kabla od czujnika do wtyczki kabel na całej długości był popękany i musiało gdzies robic zwarcie (pewnie dlatego od temp. poniewaz kabel idzie po termostacie) kable zaizolowane opaskami termokurczliwymi i narazie jest gitara ale nowy ma byc u mnie na dniach i bd zmieniony radze zajrzec do tego czujnika badz czujnika wałka
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.