Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Podczas walki z odzyskaniem mocy zauważyłem, że u mnie przepustnica nie otwiera się do końca.

Podczas jazdy wygląda to następująco:

DKP-angle [°DKP] - 80,39

MDK-poti1 [V] - 4,34 MDK-poti2 [V] - 0,66

Pedał w podłodze i więcej ciężko jest wymusić. Czasami dochodzę do 81°.

 

Przestawiając przepustnice ręcznie na maksymalne otwarcie otrzymuję:

DKP-angle [°DKP] - 89,01

MDK-poti1 [V] - 4,74 MDK-poti2 [V] - 0,27

 

Jaki jest u Was w M54B40 maksymalny kąt otwarcia przepustnicy odczytany w INPA i jakie towarzyszą temu napięcia z potencjometrów?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.