Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam kupiłem e36 m50b25 i przy zakupie zobaczyłem ze jest na pokrywie silnika dolnej plyn chlodniczy. Sprzedawca oczywiscie obniżył cene po targowaniu o 500zł. Po przejechaniu 400km leciutko się saczyło , lecz teraz zaczeło się dość mocno lać . I najlepsze jest to że kiedy jej się chce ujade np 3km i zaczyna leciec nieraz ujade 70km i nic . Płyn ucieka w miejscu łaczenia zbiorniczka wyrównawczego z chlodnica . Myślałem ze to oring wiec wymieniłem wszytskie te oringi w zbiorniczku (duży mały i na korku oran na tej niebieskiej srubie do spuszcania płynu. I nadal to samo . Sprawdzałem weże i są miekkie . Boje się ze to uszczelka głowicy :( Co dalej ?? Zaczynac od uszczelki czy jak bo nie mam juz pomysłu :( :( Dodam jeszcze że gdy właczam ogrzewaniu to cieplo powietrze leci tylko na szybe i nogi jak daje na te kratki lecie zimne co to moze być?

 

 

 

Proszę się zapoznać się.

viewtopic.php?f=68&t=120678

Opublikowano
Zaraz zaraz to sączy ci się ten płyn u spodu silnika, ubywa ci przy chłodnicy czy gdzieś ucieka ale miejsca nie widać? bo się już pogubiłem. Zanim zaczniesz nakręcać się na uszczeleczkę to wpierw sprawdź dokładnie gdzie ci się może sączyć/lać itp. Bo gdy faktycznie była by to wina uszczeleczki to byś zauważył znaczny ubytek płynu + biały/siwy dym z wydechu ew. masło (kremowe) pod korkiem oleju. Co do nawiewu na kierowce, z twojego twierdzenia wynika iż bmw nie posiada klimatyzacje a zwyczajny nadmuch, wiec w tym przypadku nawiew na kierowce (zimny) jest rzeczą normalną i każde inne bmw bez klimy tak ma. Można nawet zauważyć na pokrętle temp. nawiewu gdzie przy nawiewie na kierowce jest niebieskie pole a przy reszcie czerwone. Wynikało to z tego że jakieś tam badania wskazywały że ciepłe powietrze nadmuchiwane na kierowce powoduje senność itp.
Opublikowano

No to skoro stamtąd leci po wymianie oringu to albo wymien na ori z aso (jezeli jakiś zamiennik) albo wymień chłodnice i po kłopocie czyż nie?

 

Tu jeszcze przy okazji za ciebie znalazłem temat gdzie koledzy opisują problem własnie ten co ty masz, czyli rozszczelnienie chłodnicy w miejscu łączenia zbiorniczka tylko co prawda z E34 ale silnik i chłodniczka ta sama. http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=71&t=201557

Opublikowano

to samo mialem w swojej 325.

To nie leci z oringu tylko z łączenia chłodnicy ze zbiorniczkiem.

Trzeba ją rozszczelnic(porozginac te ząbki) tam bedzie taka duza uszczelka.

wyczysc wszystko dokladnie pod uszczelke walnij mase uszczelniajaca dirco na uszczelke tez.. i spowrotem poskladaj i pozaginaj zabki.

zostaw to na dobe niech dobrze wyschnie. i pozniej bedzie działać.

Chyba ze nie masz co robic z kasą to kup nową chlodnice, lub używke...(i tak nie bedziesz wiedział co kupujesz kupując używana)

E38 728i 1999r

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.