Skocz do zawartości

e34 przy hamowaniu stuka w pedał hamulca i puka.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Uprzedzając wypsize co zrobione.

 

e34 520i Klocki tarcze wymieniane kilka tys. km wstecz.

Wachacze/drążki stabilizatory wymieniane tak samo.

 

W czasie jazdy, od razu pojawiło sie z dużą siłą, wcześniej zero problemów.

 

Przy hamowaniu czuc bicie w pedał hamulca, zupełnie jakby coś było krzywe w lewym kole.

Z przodu dochodzą stuki jakby coś było luzne, wszystkie śruby z głupoty sprawdzone i są ok.

Auto hamuje prosto nie ściąga, na dziurach nic nei puka i nie stuka. Kierownica nie ma wogóle luzu.

Po przerzuceniu tarcz stronami problem ten sam więc krzywe tarcze wykluczyłem.

Ktoś spotkał sie z podobnym problemem>? Większość tematów z forum dotyczy krzywych tarcz czy wyruchanych wachaczy... czy sa inne opcje? nie widzi mi sie robienie wachaczy co 25tys km....

Opublikowano

Samo hamowanie jest normalne w momentach tego stukania, czy wydłuża się droga zatrzymania?

Jeżeli jest gorsze, niż przed tymi objawami, to ABS może w podobny sposób świrować w przypadku, gdy np. koronka ABS-u na piaście koła jest w kiepskim stanie (zanieczyszczona, zardzewiała). Wtedy czujnik głupieje przy odczycie i włącza ABS przy hamowaniu wtedy, kiedy nie trzeba. Być może wada samego czujnika też może to powodować.

moje BMW (the SILVERY)

E34 520i M20 (R6 12V) Lachssilber Metallic, Chrome-line, 1988r., pasja /klasyk, żółte tablice/

E39 525i M54 (R6 24V) Touring, Titansilber Metallic, Shadow-line, 2000r., daily driving

podpis.png

Opublikowano
Miałem to samo.U mnie były 2 przyczyny.Wyrobione prowadnice i gumki w zacisku a drugą rzeczą były te metalowe sprężynki przy zaciskach. Jaki był problem zacisk z klockami ustawia się lekko krzywo przy hamowaniu drze tarcze że robi się nie duży rant po spiłowaniu rantu jest ok na kilka tyś km i potem znów to samo. Wibracje przy hamowaniu i hałas. Popatrz na tarcze czy nie robią ci się takie progi w miejscu gdzie kończy się powierzchnia wytarta przez klocek.
Opublikowano

mam wrazenie jakby ABS włączał się w lewym przednim kole.. a w drugim nie ale tłucze chyab aż za mocno. Przy hamowaniu tłucze w pedał, słychać dzwiek lekko metaliczny z jednej strony i tak przy kazdej predkosci. Zawieszenie i tarcze są ok. Kontrolka ABS swieci mi sie od 3 lat, i nigdy nie działał. ale nie było tłuczenia.

 

 

solaris, droga hamowania siła hamowania wszystko takie samo.

  • 10 miesięcy temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.