Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć, mam prośbę o pomoc.

 

Posiadam compacta 318ti z silnikiem n42.

 

Przeanalizowałem wszystkie tematy związane z tym silnikiem i jego problemami na forum, nie ukrywam, że było tego trochę :(

 

U mnie główny problem to drgania silnika na biegu jałowym (odczuwalne na drążku zmiany biegów), wydaje mi się, że też dość słaby dół tak do 3 tyś. i nie zawsze, bardzo delikatne szarpanie jak np. jadę na 4 przy 2 tyś. obrotów, po prostu czuć ten brak idealnej płynności.

 

Innych objawów brak, pali dobrze jak jest zimny ciepły, silnik równo pracuje, obroty nie falują, spalanie w normie, nie pojawia się żaden check, nie wyrzuca błędów itp.

 

Myślicie, że to może być objaw przestawienia rozrządu ?

 

Ciężko niestety w Lublinie o dobrego mechanika od bmw, posiadającego blokadę do tego silnika...

  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.