Skocz do zawartości

bily dym na zimnym w lecie 325ti


Poncjusz

Rekomendowane odpowiedzi

Witam zauwarzylem ostatnio ze jak odpale zimny silnik to kopci na bialo jak z parowozu,szukalem na forum ale wiekszosc to diesle w opisach a martwi mnie to bo wczesniej tylko w zimie leciala para,a drugi powod to taki ze wymieniana byla uszczelka pod glowica i gosc mogl cos spartaczyc bo i oleju bierze wiecej jak przed wymiana,czy moze tak dymic dlatego ze plyn zasysa czy swiece sa lipne i dopiero jak zlapie temperature to nic nie dymi nawet po daniu gazu do oporu?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem w tym ze mam do wymiany uszczelke pod misa i hlodnice bo przecieka,wiec trudno stwierdzic,ale z miesiac temu nie dawalo tak z komina a tez mi przeciekala hlodnica tylko pilnuje stanu plynu,moze jakis test zrobic spalin czy cos a jak nie to reklamacja u mechanika,w przyszlym tygodniu zmieniam hlodnice i uszczelke wtedy zobacze co ubywa,ale jak by to byl olej to niebieski dym by byl a to na bialo,wiec bardziej bym obstawial plyn jesli dobrze mysle?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeden lepszy od drugiego :duh: na miejscu mechanika nawet bym CIe nie słuchał że mógł spartolić robotę.. Wiesz że masz uszkodzoną chłodnicę i tak jeździsz... Jak będziesz miał pecha możesz ściągać czapkę jeszcze raz.

Układ się może zapowietrzyć przez nieszczelność (nic na wskaźnikach nie zobaczysz) miejscowo przegrzejesz głowicę która jest długa i się wykrzywić może w jednym miejscu i wydmuchać/przepalić uszczelkę. DO tego możesz w ten sposób też uszkodzić blok.

 

Jja bym takim autem nie jeździł ani go nie odpalał. Dopiero po wymianie chłodnicy. I nie piszę się hłodnica tylko chłodnica.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jasne jak mam drugi raz placic za wymiane uszczelki pod glowica to wole silnik wymienic mniejszy koszt,po drugie 10tys zrobilem na tej CHlodnicy i nie delikatnie z gazem wiec to raczej nie powod tego,po trzecie mechanik ktory termostat na sylikonie obsadza i rozrzad na oko ustawia to nie mechanik,po czwarte h czy ch to jednak tak samo sie czyta a jak pomocy z ortografi a nie z mechaniki bede potrzebowal to na forum ortograficznnym profil zaloze.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Silniki po 2000zl wymiana 0zl robie sam a wymiana uszczelki 2800zl wszystko bo robi mechanik i nie wiadomo jeszcze co i jak robi.a silnik ten co mam to juz drugi rok mi problemy z chlodzeniem robi a co za tym idzie koszty i to nie male.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jasne jak mam drugi raz placic za wymiane uszczelki pod glowica to wole silnik wymienic mniejszy koszt,po drugie 10tys zrobilem na tej CHlodnicy i nie delikatnie z gazem wiec to raczej nie powod tego,po trzecie mechanik ktory termostat na sylikonie obsadza i rozrzad na oko ustawia to nie mechanik,po czwarte h czy ch to jednak tak samo sie czyta a jak pomocy z ortografi a nie z mechaniki bede potrzebowal to na forum ortograficznnym profil zaloze.

TO 10tys na chłodnicy to Twoim zdaniem dużo? Ja swoją wymieniłem ponad rok temu i 20tys pękło i dla mnie to jest bardzo mało jeśli by się z nią coś teraz działo. Chyba kupiłeś chinola jakiegoś. Masz termostat na silikon to go wymontuj, daj oringa i skręć.

A ortografia też jest ważna. W regulaminie też masz o tym wzmiankę tak więc nie musisz pisać o forach ortograficznych. Chyba nie czytałeś regulaminu jak tego nie rozumiesz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za chlodnice zaplacilem 300 zl wiec nie chiny,termostat wymienilem na wahlera a wczesniej kupilem oryginal bmw i tez rok wytrzymal ale to ten sylikon go chyba zalatwil i ten mechanik,a ja pisalem ze 10tys na tym wycieku zrobilem a nie na chlodnicy.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oryginał w PL kosztuje tysiaka. Behr ok 700-800zł a nissens też w takiej cenie w zależności od sklepu. Sprawdź sobie. Tak czy inaczej chłodnice takie tanie są tandetne. Albo zaczynają przeciekać na zbiorniczku, albo na styku zbiorniczka lub rozszczelniają się na metalowej powierzchni, albo nie radzą sobie z oddawaniem ciepła.

 

Dlatego na układzie chłodzenia nie należy dziadować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.