Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

koledzy ostatnio miałem przegląd, niestety nie mogłem osobiści więc był ktoś za mnie. Diagnosta ponoć stwierdził, że drążek kierowniczy na szarpaku ma spory luz. Moje pytania: czy ktoś wymieniał drążki w E60? jak się do tego zabrać? spuszczaliście olej od wspomagania i podnosiliście minimalnie silnik czy da się bez podnoszenia silnika to zrobić?

 

Dziękuję

Opublikowano
U mnie były drążki wymieniane, bo właśnie mechanik stwierdził, że lewy ma spory luz. Niestety okazało się, że wina nie leżała po stronie drążka, ale przekładni. Objawiało się to takim głuchym pukaniem podczas jazdy po drobnych nierównościach, np po bruku.
Opublikowano

Kolego, a masz jakieś objawy które wskazują na ten drążek, oprócz tego że na przeglądzie powiedziano ?

Tak się składa że mi też stwierdzono luz na lewym drążku kierowniczym i mam objawy pukania na tzw bruku oraz przy hamowaniu

z wyższych prędkości czuć na kierownicy drgania.

Mam nadzieję że to tylko drążek który wymienię z końcówką po obu stronach.

Opublikowano
Kolego, a masz jakieś objawy które wskazują na ten drążek, oprócz tego że na przeglądzie powiedziano ?

Tak się składa że mi też stwierdzono luz na lewym drążku kierowniczym i mam objawy pukania na tzw bruku oraz przy hamowaniu

z wyższych prędkości czuć na kierownicy drgania.

Mam nadzieję że to tylko drążek który wymienię z końcówką po obu stronach.

 

U mnie czuć tylko drgania przy wyższych prędkościach i co dziwne nie zawsze to też nie koniecznie musi być drążek. Poza tym nic nie puka

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Kolego, a masz jakieś objawy które wskazują na ten drążek, oprócz tego że na przeglądzie powiedziano ?

Tak się składa że mi też stwierdzono luz na lewym drążku kierowniczym i mam objawy pukania na tzw bruku oraz przy hamowaniu

z wyższych prędkości czuć na kierownicy drgania.

Mam nadzieję że to tylko drążek który wymienię z końcówką po obu stronach.

 

 

U mnie objawy były takie same ale diagnosta gorszy - nie wyczaił.

 

Mechanior opierdzielił temat wymiany szybko i elegancko.

Końcówki wymienione - obie strony i jak ręką odjął.

Potrzebny był palnik co by śruba puściła.

Opublikowano
Kolego, a masz jakieś objawy które wskazują na ten drążek, oprócz tego że na przeglądzie powiedziano ?

Tak się składa że mi też stwierdzono luz na lewym drążku kierowniczym i mam objawy pukania na tzw bruku oraz przy hamowaniu

z wyższych prędkości czuć na kierownicy drgania.

Mam nadzieję że to tylko drążek który wymienię z końcówką po obu stronach.

 

 

U mnie objawy były takie same ale diagnosta gorszy - nie wyczaił.

 

Mechanior opierdzielił temat wymiany szybko i elegancko.

Końcówki wymienione - obie strony i jak ręką odjął.

Potrzebny był palnik co by śruba puściła.

 

Wymienił ci same końcówki czy drążki także ?

Opublikowano
Wie ktoś jak sprawdzić w domowych warunkach zużyty drążek kierowniczy bo nie wiem czy wymieniać komplet czy tylko same końcówki?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.