Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Mam nietypowy problem, dodam że samochód kupiłem z zagrzanym silnikiem po czym przeszedł regeneracje , dodam że było to 2 msc temu, typu planowanie głowicy nowa uszczelka itp. Praktycznie rzecz biorąc nowy motor. W dniu dzisiejszym sprawdziłem płyn w chłodnicy a tam nie nalot a normalnie wyciekl olej, na bagnecie widać że stanowczo ubyło. Co wy o tym myślicie...?
Opublikowano
Tak wszystko zmieniłem. A co lepsze dziś zadałem ze szpeniem od bmw i powiedział mi że to na 99% nie jest uszczelka pod głowica, prawdopodobnie są dwie opcję albo problem z chlodncia oleju lub pekniety blok... co wy na te wieści?
Opublikowano
Mój szpec od BMW to sprawdza kody błędu po zapachu spalin, a jak poliże opony to jest w stanie powiedzieć czy licznik cofany. :8)

to macie wspolnego szpeca z forumowym stachem (nie wiadomo kto głupszy, mechanik czy własciciel, jeden wciska kit a drugi go łyka....)

Lepiej pchać niż ciągnąć... | Bita Malowana Wy-szpachlowana...

http://oi59.tinypic.com/oqvqmr.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.