Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam szukałem ale coś nie bardzo znalazłem info na temat mojego problemu. jak wyżej problem polega na tym iż podczas dłuższej jazdy np. w trasie wskazówka od paliwa nie opada nawet po zrobieniu 400km dopiero po zgaszeniu auta i ponownym włączeniu zapłonu wskaźnik opada tyle ile auto spaliło. Podczas jazdy po mieście jest ok bo jak wiadomo często sie gasi auto wiec wskazówka sie jakby resetowała,ale w trasie to lipa bo nie wiadomo ile paliwa zostało.
Opublikowano
jesli to nie problem z samymi zegarami a np plywakiem to proponuje zalac pod sam korek, moze plywak sie zawiesza hmmm

Lepiej pchać niż ciągnąć... | Bita Malowana Wy-szpachlowana...

http://oi59.tinypic.com/oqvqmr.jpg

Opublikowano
jesli to nie problem z samymi zegarami a np plywakiem to proponuje zalac pod sam korek, moze plywak sie zawiesza hmmm

pod korek jest lane cały czas zawsze tankuje do pełna i do rezerwy. problem zauważyłem dopiero teraz gdy jechałem na wakacje zalałem do pełna i po przejechaniu około 300 km wskazówka nie drgnęła jak zgasiłem auto i ponownie odpal. to wskazówka opadłą tyle ile trzeba. test zegarów był robiony i wszystko działa ok.

Opublikowano
ok zrobie tak. mam jeszcze jedno pytanie ostatnio cos zaczęło stukac w silniku na wolnych obrotach zdjąłem paski i przestało ok klimy ok bo na nim nie puka rolki i pasek od alternatora ok nic nie ma luzów czy szumów ale dziwne pukania dochodzą z pompy wspomagania podczas ruszania kołem w lewo prawo. kolo pasowe cale

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.