Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Hej

Czytałem na forum podobne tematy. Posiadam 123d i po podłączeniu pod komputer pokazuje błąd filtra DPF. Na desce nigdy nie zapaliła mi sie kontrolka. Nie chce go wycinać, ewentualnie zregenerowac. Czy możecie polecić jakiś warsztat w woj. mazowieckim (najlepiej Warszawa), ktory zajmuje sie regeneracja DPF. Może jak pojade w trase to komputer sam uruchomi proces wypalania i problem zniknie :) Pozdro

Opublikowano
Jaki masz przebieg? Jaki dokładnie błąd się wyświetla? Czym był odczytywany błąd? Jeśli błąd od filtra nie pali się na desce to prawdopodobnie wszystko jest z nim ok.
Opublikowano
przebieg 196000. Czym to nie wiem. Powiedziano mi ze błąd DPF. Jak spytałem co on oznacza to powidziano mi ze bedzie do wymiany, ale najlepiej wyciąć :(
Opublikowano

O ile dobrze kojarzę, to w inspekcjach jest notka, że po 200tyś trzeba wymienić filtr na nowy, jeśli auto nie wypala go zbyt często to znaczy, że jest sprawny. W DISie jest opcja, po zaznaczeniu której komputer widzi nowo zamontowany filtr DPF, wówczas ECU od nowa liczy 200tyś sprawności filtra. Właśnie to proponuję Ci zrobić.

 

Pozdrawiam.

Opublikowano (edytowane)
Czyli jak zbliza sie 200000 przebiegu to pokazuje tylko po podłączeniu do kompa błąd. Jak dobije do 200000 to pewnie pojawi sie na desce. Spadku mocy brak Edytowane przez Fillippo
Opublikowano

Ten przebieg w "service" nie ma nic wspolnego z kondycja filtra, blad filtra w komputerze tez pojawia sie wczeniej (przy nizszych kryteriach >43g sadzy) niz wyswietla sie na desce. Z reszta mozna sobie latwiutko skasowac przebieg filtra dpf tak jak sie kasuje inspekcje olejowa czy klocki :)

 

Tak czy inaczej przed wycinka dobrze sprawdzic wszystkie mozliwe przyczyny bo zwykle zatkanie dpf to SKUTEK innych zaniedban a nie PRZYCZYNA problemu :)

a u na jak zwykle - wycinamy niewinnego DPF a potem smrodzimy innym przed maska bo notabene ten filtr maskuje duzo niedociegniec ukladu zasilania powietrzno paliwowego i dopiero wycika filtra pokazuje mam pozniej zrodlo problemu :)

Opublikowano
Dlatego ja nie chce go wycinać :). Predzej zregeneruje. Teraz jade w trase ponad 1000km to może komputer włączy proces wypalania :)
Opublikowano
Po tej dłuższej trasie jak komputer sam nie uruchomi Ci procedury wypalania filtra to podjedź do mechanika, aby komputerowo wymusił regenerację DPF i skasował wcześniejszy błąd.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.