Skocz do zawartości

320d control unit dde


ziemi

Rekomendowane odpowiedzi

Robilem adaptacje przeplywomierza. Pozniej sprawdzam bledy i pojawil mi sie : 66 Control unit DDE (EEPROM and configuration) error frequency: 50.

 

Co to znaczy? Czy cos moglem popieprzyc przy adaptacji? Dodam tylko, ze po adaptacji auto mi odzylo i jedzie jak nalezy?

 

Ale co znaczy ten blad?

 

Dzieki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

viewtopic.php?f=69&t=228098&p=1692671&hilit=control+unit+dde#p1692671

 

Zrób test DDE w dis sprawdź/usuń błędy, po tym klikasz przycisk przy prawej strzałce "Control unit function" po tym uaktywni Ci się przycisk "Function select" przy strzałce w lewo. A dalej wchodzisz już jak na screen -ie wybierasz opcje po czym klikasz "test schedule" czyli czwarty przycisk licząc od lewej strzałki :P a dalej dis poprowadzi Cię jak za rękę :) Po zakodowaniu prawdopodobnie poprosi o wyłączenie "Terminal 15 and Terminal R" Czyli wyłączasz zapłon i wyciągasz kluczyk po czym klikasz dalej. Jeśli masz sondę lambda wymagany jest jeszcze reset jej parametrów po wymianie wtrysków/czujnika ciśnienia rail/przepływomierza.

 

Czemu nie mam dostępnej opcji Adjustment programms ???? U mnie pisze DDE3.0 ???

 

Jak mam sie pozbyc tego bledu, bardzo prosze o pomoc, dzieki wielkie z gory

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"Kolego przy Twoim problemie musisz zaprogramować nowe ustawienia w ECU. Wykonasz to w DIS w zakładkach SERVICE FUNCTIONS/DRIVE/DDE3.0/ADJUSTMENTS/PROGRAM ALL ADJUSTMENTS. Dopiero po tym programowaniu błąd EEPROM zostanie trwale usunięty i auto zacznie jeździć jak fabryka przykazała (bynajmniej tak powinno być)."

 

Widzialem tego posta. Niestety ale u mnie nie ma opcji ADJUSTMENTS?????? Co mam zrobic?

 

Bardzo dziekuje, za odpowiedz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurde tak mi sie wydaje, ale jestem laikiem jesli chodzi o ten program. Calkiem niedawno go zainstalowalem tylko w celu adaptacji przeplywki.

 

Jesli mozesz to napisz mi dokladnie, gdzie tego szukac, bede naprawde bardzo wdzieczny.

 

Zanim sam zrobilem adaptacje, jezdzilem po roznych zakladach, zeby mi to zrobili, to o dupe rozbic takie servisy. Wiec nikle szanse, zeby mi ktos pomogl z tym bledem.

 

Wiec mam nadzieje, ze mi pomozesz jakos to usunac, bo z tego co pisales, auto jeszcze bardziej odzyje. Chociaz powiem, ze juz naprawde fajnie jedzie.

 

Jeszcze raz z gory dzieki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po identyfikacji auta robisz skan wszystkich modułów. Dalej klikasz zieloną strzałkę w prawo, albo przycisk Control Unit Functions. Dalej na dole po lewej masz przycisk SERVICE SELECTION. Następnie SERVICE FUNCTIONS/DDE3.0/ADJUSTMENTS/PROGRAM ALL ADJ i klikasz na dole przycisk TEST SCHEDULE. Program przeniesie Cię do oddzielnego okna i tam wszystko robisz zgodnie z poleceniami. Po programowaniu wyłączacz zapłon na 15 sekund, włączasz go ponownie, wykonujesz nowe skanowanie modułów w poszukiwaniu błędów. Błąd EEPROM&KONFIG powinien zostać usunięty z rejestru.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

super, dziekuje bardzo. Wydaje mi się, ze robilem podobnie i nie widzilem tej funkcji..... Ale jutro bede probowal, zobaczymy?

 

Tak na marginesie czy z tym bledem moge jezdzic? Czy to wplywa na prace silnika/moc ?

 

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 lat później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.