Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Robilem adaptacje przeplywomierza. Pozniej sprawdzam bledy i pojawil mi sie : 66 Control unit DDE (EEPROM and configuration) error frequency: 50.

 

Co to znaczy? Czy cos moglem popieprzyc przy adaptacji? Dodam tylko, ze po adaptacji auto mi odzylo i jedzie jak nalezy?

 

Ale co znaczy ten blad?

 

Dzieki

Opublikowano

viewtopic.php?f=69&t=228098&p=1692671&hilit=control+unit+dde#p1692671

 

Zrób test DDE w dis sprawdź/usuń błędy, po tym klikasz przycisk przy prawej strzałce "Control unit function" po tym uaktywni Ci się przycisk "Function select" przy strzałce w lewo. A dalej wchodzisz już jak na screen -ie wybierasz opcje po czym klikasz "test schedule" czyli czwarty przycisk licząc od lewej strzałki :P a dalej dis poprowadzi Cię jak za rękę :) Po zakodowaniu prawdopodobnie poprosi o wyłączenie "Terminal 15 and Terminal R" Czyli wyłączasz zapłon i wyciągasz kluczyk po czym klikasz dalej. Jeśli masz sondę lambda wymagany jest jeszcze reset jej parametrów po wymianie wtrysków/czujnika ciśnienia rail/przepływomierza.

 

Czemu nie mam dostępnej opcji Adjustment programms ???? U mnie pisze DDE3.0 ???

 

Jak mam sie pozbyc tego bledu, bardzo prosze o pomoc, dzieki wielkie z gory

Opublikowano

"Kolego przy Twoim problemie musisz zaprogramować nowe ustawienia w ECU. Wykonasz to w DIS w zakładkach SERVICE FUNCTIONS/DRIVE/DDE3.0/ADJUSTMENTS/PROGRAM ALL ADJUSTMENTS. Dopiero po tym programowaniu błąd EEPROM zostanie trwale usunięty i auto zacznie jeździć jak fabryka przykazała (bynajmniej tak powinno być)."

 

Widzialem tego posta. Niestety ale u mnie nie ma opcji ADJUSTMENTS?????? Co mam zrobic?

 

Bardzo dziekuje, za odpowiedz

Opublikowano

Kurde tak mi sie wydaje, ale jestem laikiem jesli chodzi o ten program. Calkiem niedawno go zainstalowalem tylko w celu adaptacji przeplywki.

 

Jesli mozesz to napisz mi dokladnie, gdzie tego szukac, bede naprawde bardzo wdzieczny.

 

Zanim sam zrobilem adaptacje, jezdzilem po roznych zakladach, zeby mi to zrobili, to o dupe rozbic takie servisy. Wiec nikle szanse, zeby mi ktos pomogl z tym bledem.

 

Wiec mam nadzieje, ze mi pomozesz jakos to usunac, bo z tego co pisales, auto jeszcze bardziej odzyje. Chociaz powiem, ze juz naprawde fajnie jedzie.

 

Jeszcze raz z gory dzieki

Opublikowano
Po identyfikacji auta robisz skan wszystkich modułów. Dalej klikasz zieloną strzałkę w prawo, albo przycisk Control Unit Functions. Dalej na dole po lewej masz przycisk SERVICE SELECTION. Następnie SERVICE FUNCTIONS/DDE3.0/ADJUSTMENTS/PROGRAM ALL ADJ i klikasz na dole przycisk TEST SCHEDULE. Program przeniesie Cię do oddzielnego okna i tam wszystko robisz zgodnie z poleceniami. Po programowaniu wyłączacz zapłon na 15 sekund, włączasz go ponownie, wykonujesz nowe skanowanie modułów w poszukiwaniu błędów. Błąd EEPROM&KONFIG powinien zostać usunięty z rejestru.
Opublikowano

super, dziekuje bardzo. Wydaje mi się, ze robilem podobnie i nie widzilem tej funkcji..... Ale jutro bede probowal, zobaczymy?

 

Tak na marginesie czy z tym bledem moge jezdzic? Czy to wplywa na prace silnika/moc ?

 

 

Pozdrawiam

  • 7 lat później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.