Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
musisz kogos brac z lapkiem i ten ktos musi cały czas klikac usuwanie błedów tak zeby nie pozwolic systemowi wychwycic tego błedu. JA tak miałem i sie udało.

Potwierdzam, u kolegi w aucie tak robiliśmy i poszło Inpą.

-------------------

Artur

Opublikowano
Ja robiłem Inpa i nawet kilka km sameu mi sie udawało kliknac zczytaj i kasuj :)

NAPRAWA STEROWNIKÓW ABS BOSCH-a

Promocja dla klubowiczów 200zł :)



gg 2921736

602 888 262

LUBESLKIE okolice Łukowa

Opublikowano

A czy procedura nie przerwie się jak zaczynam błędy

?

 

Wystarczy prędkość 60km/h obroty wcześniacach 2000 10 litrów paliwa i min 75 stopni tak?

"Bez poświęcenia nie ma zwycięstwa." -Sam Witwicky
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
A czy procedura nie przerwie się jak zaczynam błędy

?

 

Wystarczy prędkość 60km/h obroty wcześniacach 2000 10 litrów paliwa i min 75 stopni tak?

Nawet zaczytywać nie musisz. Klikaj co chwila na kasacje aż wypalanie odpali. Wskocz na obwodnicę, czwarty bieg, 2k obrotów i tempomat. Pamiętaj o co najmniej 1/3 baku. Uruchom też sobie pokazywanie temperatury na zegarach (wnioskuję o ban jeśli zapytasz jak to zrobić) żeby wiedzieć jaki jest status.

A poza tym setki razy było opisywane.......................

Opublikowano

Wymieniałem 2 tyg temu termostaty, więc o temperaturę się nie martwie.

Bardziej chodzi mi o Rheingolda, czy w takim wypadku mogę mieć uruchomiony w dwóch oknach ten sam program?

Nie wykrzyczy się?

 

W jednym chce miećpodgląd na procedurę (rozumiem, że mogę procedurę uaktywnić na włączonym zapłonie i ruszyć w trasę kasując błędy?)

"Bez poświęcenia nie ma zwycięstwa." -Sam Witwicky
Opublikowano
Kasuj błędy w inpie będzie szybciej. Na porcie COM (czy sprzętowym czy software'owym) może działać tylko jedna aplikacja na raz. Więc najpierw Rheingold wymuszasz procedurę potem inpą czytasz i kasujesz błędy. Jak przy czytaniu się już nie będą pojawiać wtedy kończysz inpe i znowu Rheingold do podglądu parametrów.
Opublikowano
zapomniałem ja to robiłem delphim tam sobie kasowałem po odczycie i w kazdej chwili mogłem zerknac na parametry - temp dopalania i czy funkcja jest aktywna w danej chwili jak tylko łapało bład to deaktywowało sie dopalanie.

NAPRAWA STEROWNIKÓW ABS BOSCH-a

Promocja dla klubowiczów 200zł :)



gg 2921736

602 888 262

LUBESLKIE okolice Łukowa

Opublikowano

Panowie, myślę, że dziś dużo mi pomogliście i coś mam nadzieję udało mi się osiągnąć.

 

Opowiem od początku...

 

W dniu wczorajszym podłączyłem kompa pod auto i zrobiłem diagnostykę. Wyrzuciło mi następujące błędy. Część z nich już nie wyskakuje chociaż i tak będę szukał odpowiedzi czego one się tyczą, jednakże to nie ten temat.

Wystraszyły mnie błędy związane z DPF-em, głównie błąd 480A, możliwe, że był on trzymany w pamięci z uwagi na dłuższy brak wypalania filtra w związku z padniętymi termostatami.

 

https://zapodaj.net/7aacda0f08601.png.html

https://zapodaj.net/103360d45e3f2.png.html

 

Z rozpędu zacząłem panikować i myślałem, że ostatnia regeneracja była przy przebiegu 217 tys km, dopiero na spokojnie doszło do mnie, że było to 217 km temu. Pytanie skąd błędy 480A w momencie kiedy filtr niedawno się wypalał?? Mimo wszystko czułem jakby auto straciło swój charakter, muliło zwłaszcza na pierwszych 3 biegach..

 

Dziś podłączyłem Rheingolda i próbowałem wymusić wypalanie, najpierw procedura przeszła ok, jednak zaniechałem ją i ponownie próbowałem ją wymusić - pojawił się dziwny błąd:

 

https://zapodaj.net/c0bb261d2fba5.png.html

 

Na końcu spróbowałem wykasować wszystkie błędy, sterownik DDE świecił się na zielono, wszedłem w niego i tam w LIVE DATA pojawiła się informacja o aktywnym wypalaniu podczas przekroczenia prędkości 60 km/h. Przejechałem jakiś odcinek drogi i status zmienił się na nieaktywny a ja poczułem jakby auto straciło jakieś doładowanie (rozumiem, że zakończyło się wypalanie ponieważ odległość od ostatniego wypalania wskoczyła na 0).

 

https://zapodaj.net/506218e5614ed.png.html

 

 

Tera na jałowym biegu wartości ciśnienia wskazywały na 7,88 mbar, ciśnienie przy obrotach 2000 na 4 biegu 26,66 mbar.

Dodam, że po tym wszystkim trochę dusiłem auto i zauważyłem spadek spalania oraz troszkę wyższą moc. Na pierwszym i drugim biegu jest nie do porównania!:))

 

Czy te informację mogą świadczyć, że DPF faktycznie wypalił mi się i już nie będzie żadnych problemów??

"Bez poświęcenia nie ma zwycięstwa." -Sam Witwicky
Opublikowano
wyglada na to że sie wypalił ale powtórz dopalnie 1-2 razy. Jak filtr jest całkim oki to cisnienie jest w okolicy 5 mbar. U mnie w sumie tez do tego poziomu nie zszedłem ale poprawa w przyspieszeniu była znaczna. NA koncówce wydechu widze delikatna sadze wiec mysle ze jednak DPF juz zaczyna puszczac szczególnie ze turbo puszcza troche oleju a ten musi sie gdzies osadzic.

NAPRAWA STEROWNIKÓW ABS BOSCH-a

Promocja dla klubowiczów 200zł :)



gg 2921736

602 888 262

LUBESLKIE okolice Łukowa

Opublikowano
Ale rozumiem, że teraz na jakiś czas bede miała spokój i wypalanie będzie odbywało się automatycznie?
"Bez poświęcenia nie ma zwycięstwa." -Sam Witwicky
Opublikowano
Raczej tak średnio co 250-300 km w mieście, poznasz że się wypala po tym że lepiej idzie i inaczej mruczy bardzej basowo.
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność – w kierowcy
Opublikowano

No to chyba są wszystkie odpowiedzi na moje pytania ;)

Faktycznie, zauważyłem, że silnik inaczej pracuje i zgadza się ze stwierdzeniem, że jest to zbliżony dźwięk do basu :)

Co do mocy to nie ma porównania :-))

 

Dzięki Panowie ;)

 

 

 

Panowie, mam jeszcze pytanie do Was, czy błąd na cylindrach Glow Plug Cylinder 1,2,3,4 może powodować problem z wypalaniem DPF?

Nie wiem czemu, ale dalej pokazuje mi się błą∂ 480A.

 

Możecie coś mi doradzić??

"Bez poświęcenia nie ma zwycięstwa." -Sam Witwicky

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.