Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Panie/Panowie potrzebuje pilnie rady czy silnik 2,5 moge zastapic bezproblemowo3,0? chodzi mi o wiazki komputer skrzynie (automat) wydech itd? czy to wszystko podejdzie z 2,5 do "nowego" 3,0?
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Cześć, mam ten sam dylemat. Mocy mi trochę brakuje a zmieniać całe auto mi się nie widzi dla tych 40KM i paru niutów.

Na pewno zmieniając z M54B25 na M54B30 będzie trzeba wymienić:

 

-Kolektor ssący (patrz niżej)

-Zawór disa (jest większa)

-Wtryski (są wydajniejsze)

-Przepływomierz (ma inny numer OEM więc jest inny)

-Kolektory wydechowe, katalizatory i reszta tłumika też jest inna.

 

Sterownik się nie wymienia, Siemens ms43 trzeba podmienić wsad z B25 na B30.

Elektryka zostaje bo jest taka sama. Vanosa jak masz regenerowanego też możesz zostawić.

Co do skrzyni i sprzęgła zostaje, trzeba po swapie skasować wszystkie adaptację inpą.

Pewnie przełożenie dyfra się różni (nie wiem jak to jest w automacie) i półosie podobno są grubsze sprawdzałem ale nie zauważyłem.

 

Tyle wiem, jak coś jest źle to niech mnie ktoś poprawi albo dopisze co jeszcze i na co zwrócić uwagę.

  • 3 miesiące temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.