Skocz do zawartości

330d W czym jest problem ?


dokken

Rekomendowane odpowiedzi

Posiadam BMW 330d 2002r (wersja poliftowa) w tescie 80-120 na 4 biegu mam 10-12sec zalezy od humoru samochodu , wiec zdecydowanie za wolno, wiec postanowilem podmienic przeplywke z innej beemki. Dawca byl BMW 220d 2001r wersja poliftowa, wiec przeplywka jest taka sama jak u mnie, numery seryjne byly takie same. Jego beemka w tescie 80-120 miala 9sec wiec prawie ok bo powinno byc chyba 8.

Po podmianie przyszedl czas na sprawdzenie mojej beemki, no i szok auto wcale nie jechalo. Zero przespieszenia, na 4 nawet ekonomizera nie zamykal, poprostu totalny mul. No i co jest tego powodem, jego jedzie, a moja na jego przeplywce totalna klapa.

 

 

viewtopic.php?f=69&t=117886

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymieniles tylko czesc na czesc czy pomyslales moze potem o adaptacji przeplywomierza?

To, ze Ci samochod nie idzie, moze byc np spowodowane zapieczona geometria turbiny, rozwalonym wezykiem podcisnienia albo zaworkiem (przetwornikiem) podcisnienia.

Jest temat o odzyskiwaniu mocy (zreszta nie jeden). Poczytaj i wyciagnij wnioski. O przeplywomierzach tez jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Mój touring w serii robi okolice 7s, wjęc m57 powinno przytulać się raczej do 6s :roll:

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.