Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Na wstępie zaznaczę, że jestem raczej laikiem w tym temacie - choć poszperałem trochę na internecie.

W mojej kupionej E46 mam fabrycznie zamontowane spryski oraz sapomoziomowanie.

Co muszę dokupić/zrobić, żeby móc zamontować tam XENONY?

Dodam, że chciałbym mieć to zrobione PORZĄDNIE, tak, żeby nikogo nie oślepiać.

Pozdrawiam

Opublikowano

Użyj forumową szukajkę, może w dziale zrób to sam - jest opis co potrzebujesz, być może znajdziesz jak to zrobić krok po kroku.

Samopoziomowanie by się przydało.

Opublikowano

Właśnie wiem, że tematów od groma. Sprawdzałem szukajkę.

Natomiast nie znalazłem nigdzie odpowiedzi na moje pytanie.

Jesli mam już ori spryski oraz samopoziomowanie, to czy wystarczy kupić dobry zestaw PRZETWORNICE + ŻARNIKI i zamontować?

Opublikowano
Musisz kupić lampy z xenonem :) nie są tanie, ale skoro masz samopoziomowanie w spryski to i tak roboty o wiele mniej. Nie wiem też czy moduł świateł podejdzie ten co masz, ale wydaje mi się, że tak.
Opublikowano

Ok, dzięki za odpowiedzi.

A czy są może jakieś PÓŁŚRODKI (legalne, nieoślepiające). Czyli coś pomiędzy "normalną" lampą a xenonem?

Jakie żarówki mogę wstawić do obecnych lamp, żeby 1. wyglądały chociaż PODOBNIE jak xenony 2. nie oślepiały innych kierowców ?

Opublikowano (edytowane)
Witam,

Na wstępie zaznaczę, że jestem raczej laikiem w tym temacie - choć poszperałem trochę na internecie.

Co muszę dokupić/zrobić, żeby móc zamontować tam XENONY?

Dodam, że chciałbym mieć to zrobione PORZĄDNIE, tak, żeby nikogo nie oślepiać.

Pozdrawiam

Normalne światła (żarówki H7) nie występowały nigdy z funkcją samopoziomowania. Czy nie mylisz tego przypadkiem z pokrętłem regulacji wysokości świateł na panelu sterownia?

Edytowane przez cadex
Opublikowano
Ok, dzięki za odpowiedzi.

A czy są może jakieś PÓŁŚRODKI (legalne, nieoślepiające). Czyli coś pomiędzy "normalną" lampą a xenonem?