Skocz do zawartości

Wymogi świateł dziennych


milan00

Rekomendowane odpowiedzi

No nic, poddałem się i zmieniłem wszystko na ustawienia fabryczne.


Teraz jeżdżę ciągle na ksenonach, pewnie padną szybciej niż gdybym miał te dzienne ale z drugiej strony komplet żarników wychodzi 250 zł i OSRAM daje 4 lata gwarancji, więc nie ma dramatu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak przy okazji?

Straciłeś DR za niewłaściwe oświetlenie, masz to poprawić i pojechać na posterunek policji aby sprawdzili?

To oni mają stację diagnostyczną czy zadziałali na zasadzie postraszenia i ten DR tak na prawdę nie został zabrany tylko „przytrzymany”?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Okazało się, że wprowadzili mnie w błąd- musiałem normalnie jechać na stacje diagnostyczna i tam dostałem kwit, że wada naprawiona.


A co do zatrzymania albo przetrzymania to nawet nie wiem- podobno był wstrzymany elektronicznie ale nie wiem jak to sprawdzić. Na posterunku potwierdzenia zwrotu oczywiście też nie wydają.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak to OK.

Myślałem, że coś Cię wkręcili, że masz światła „naprawić” i przyjechać pokazać efekt na posterunek.

Obecnie nie ma obowiązku posiadania przy sobie DR, więc zatrzymanie dowodu jest „elektroniczne”. Póżniej jedziesz na SKP, tam diagnosta stwierdza, że jest OK i wydaje kwit...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.