Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Metaliczne dzwieki/brzeczenie pod samochodem "z ukladu wydechowego". Wymieniłem katalizatory ale brzeczenie nie ustąpiło. Prawdopodobna przyczyna wynika z konstrukcji wydechu – chciałbym to potwierdzić zanim znowu oddam do zespawania. Czy rury kolektora wydechowego (popularnie zwane portkami) składają się z 2 rur (tj. jedna w drugiej). Pewien Pan twierdzi, że rury wewnętrzne się już zupełnie porozpadały i hałasują. Można zrobić kilka otworów w zewnętrznej rurze, przyspawać wewnętrzną do zewnętrznej i zaspawać otwory. Brednie to :duh: czy może to być prawda?
Opublikowano
A eymirniales zawieszenie tlumika ? Nie wiem jak jest w twoi ale zlap mocno lapami za wydech i poruszaj nim. Mialem keidys tak w innym aucie ze brzeczalk na wolnych oborotach i trzeba bylo wymienic srodkowy tlumik.
. . . zero kierunkowy , jestem kajtek . . .
Opublikowano

Ja wiem:) Zrobiłem to tydzień temu.

 

Jest tak jak mówisz, to hałasuje konstrukcja rur wydechu, NIE KATALIZATORY!

 

Rura wydechu to nie jedna rurka, jest ich dwie. Jedna w drugiej. Jeśli układ wydechowy jest zimny te rurki hałasują dzwoniąc o siebie. Kiedy układ się już zagrzeje pod wpływem temp. następuje rozszerzenie wewnętrznej rury i wydech jest cichutki bo rurki do siebie ciasno przylegają.

 

Naprawiamy to w ten sposób, że wyjmujemy te rury przed katalizatorami i nacinamy je tak żeby dostać się do rury wewnętrznej potem przyłapujemy to wszystko migomatem/spawarką i tak co 30 cm.

 

Pozdrawiam.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.