Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć,

W związku z dziwnym wyciem/buczeniem z tyłu auta, wrzuciłem go dziś na podnośnik. Okazało się że moje pierwsze przypuszczenia że to może padnięte łożysko w kole okazały się nieprawdziwe. Wyje dyfer, i to wyje jak ch...a (olej sprawdzony - jest w granicach przyzwoitości).

Jako że powoli szykuje się do wymiany dyfra, W związku z tym pytanie. Czy mogę założyć dyfer z wersji LCI bądź z 335d, przełożenie jest to samo (inne numery czesci) ?

 

Oryginał (e90 330D automat):

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=VC91&mospid=48825&btnr=33_1328&hg=33&fg=05

 

e90 335D:

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=VD71&mospid=49543&btnr=33_1340&hg=33&fg=05

 

e90 330D LCI (automat):

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=PR91&mospid=51040&btnr=33_1473&hg=33&fg=05

 

Dodam że sprawa jest pilna :)

Opublikowano
Kolego z tego co widzę to drugi spokojnie podejdzie, ja dzisiaj też czekam na kolejny most tym razem z 2008 LCI.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.