Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

od jakiegoś czasu mam problemy z gazem:najpierw falujące obroty póżniej strzały gazu ,no i wizyta u gazownika .po przeregulowaniu przestał strzelać ale dalej problem z obrotami ,to znaczy im więcej przejade tym wyższe obroty,a dokładnie po dobrym nagrzaniu silnika wolne obroty za poziomie 1600.(no i zużycie ponad 14 l)

to co zauważyłem to jak odłącze przepływomierz to obroty na gazie spadają do normy(ok 700)i nawet nie faluje,ale nie trzyma wogóle na benzynie.

jak go podłącze spowrotem to na benżynie jest dobrze,a na gazie..( jak wyżej.)

czy ma ktoś jakieś pomysły????????????????

dodam jeszcze że instalacja 2 gen. brc

Opublikowano

Tak na odległość to się nie da na 100%. Ale często po strzale coś się z nim dzieje. Chyba, że faktyczni jest coś z instalacją, ale to raczej gazownik powinien stwierdzić. Miałem kiedyś podobny objaw jak mi się już reduktor kończył. Dużo na nim najechałeś?

 

A co do przpływki, to wykręć i zobacz czy klapka porusza się bez zacięć. Można też napięcia pomierzyć, było gdzieś na forum jakie zakresy napięć to są. Poszukaj!

 

Zwróć też uwagę na szczelność dolotu, obudowy filtra...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.