Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
oby nie padało :D bo jak patrze na te "dziury" w masce to ...

 

Też się uśmiałem. :duh:

 

West Coast Racing budował też "prawdziwe" Z4 GT3, ale tam było wolnossące V8.

 

Niestety, w tym Gumballowym pozostawiono rzędową szóstkę z 3.0is, tylko podkręcono turbo (przechwałki "ma pewnie 600 koni" trochę irytują, no ale to Gumball). Jest sporo filmów z dźwiękiem tego sobowtóra - niestety nie dorównuje bulgotowi widlaka. Ale cóż, budżet, jak to sam przyznał kierownik pojazdu.

 

Jak widać na filmie, w oryginalnym V8 owe "dziury" pełniły funkcję odprowadzania gorącego powietrza z chłodnicy, czyli były to "radiator extraction scoops".

 

 

Jasne, w samochodach z intercoolerem niektórzy montują nawet wodne "spray kits". W tym Gumballowym Z4 odwrotnie ustawione dziury nie są funkcjonalne i faktycznie widać, gdzie będzie kapać woda dostająca się pod maskę.

 

Daleko zresztą nie zajechał... (potem go reanimowano)

20141104_063438-1.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.