Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

 

Jak dobrze dobrać tłumik do bmw z4 tak żeby dodać mu trochę koni i pomruk?

 

W internecie nie znalazłem dedykowanych sportowych tłumików.

 

Takie tłumiki są uniwersalne?

Opublikowano

dlaczego?

 

Nie zawsze się jeździ na gazie.

 

Mam wrażenie, że w Polsce cały czas założenie gazu traktuje się ambicjonalnie i nie wypada. Jak ktoś lubi wyrzucać pieniądze do śmieci to jego sprawa.

Opublikowano
dlaczego?

 

Nie zawsze się jeździ na gazie.

 

Mam wrażenie, że w Polsce cały czas założenie gazu traktuje się ambicjonalnie i nie wypada. Jak ktoś lubi wyrzucać pieniądze do śmieci to jego sprawa.

 

Ano dlatego, że zmiana samego tłumika tak wpłynie na poprawę mocy jak diody w spryskiwaczach :mrgreen:

Jeżeli chodzi o LPG sam używam w starym VW bo służy mi do pracy jako wół roboczy ale LPG w Z4 ........... szkoda komentować :mad2:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
pewnie. zastaw się a postaw się :mad2:

To właśnie Ty uczyniłeś, nie stać cię było na jazdę Z4 2,5 a teraz będziesz dorabiał ideologię do kurka od wanny w zderzaku, pomyśl jeszcze nad żaglem na klapie bagażnika, podobno da się jeździć jeszcze taniej :duh:

Opublikowano

Musze pomyslec nad gazem do e89 :roll:

Moze w nastepnej generacji z4 zrobia juz tak maly bagaznik, ze ludzoim odejda tak szalone pomysly :mad2:

Beste Maschine der Welt
Opublikowano
pewnie. zastaw się a postaw się :mad2:

To właśnie Ty uczyniłeś, nie stać cię było na jazdę Z4 2,5 a teraz będziesz dorabiał ideologię do kurka od wanny w zderzaku, pomyśl jeszcze nad żaglem na klapie bagażnika, podobno da się jeździć jeszcze taniej :duh:

 

pozwól, że nauczę Cię odrobinę logiki. Z tego, że chcę jeździć taniej wcale nie wynika, czy na coś mnie stać czy nie.

Opublikowano
Musze pomyslec nad gazem do e89 :roll:

Moze w nastepnej generacji z4 zrobia juz tak maly bagaznik, ze ludzoim odejda tak szalone pomysly :mad2:

 

Gdyby tylko zrobili coś jak Cayman, z dwoma małymi bagażnikami i silnikiem pośrodku ;)))

 

Czyli zaczyna się, jak z każdym modelem, który jest wystarczająco stary, aby zejść pod polskie "strzechy". Pewnie za rok czy dwa zaczną dominować tu tematy a'la "problem z parownikiem" czy "pęknięty kolektor".

 

Abstrahując zupełnie od kwestii finansów czy oszczędności (sprawa indywidualna - przełożenie "oszczędź"/"pokaż się"), to jaki jest sens dodawania Zetce dodatowych 50-60 kilogramów wagi? :mad2: :mad2: :mad2: Chyba żeby docisnąć tylną oś w zimę.

 

Muszę zajrzeć na forum S2000. Ciekawe, czy tam też już gazują? ;)

 

Ale żeby nie było - Bristol Bleheim dostawał w serii wielką butlę LPG. Tyle że było to już i tak bardzo ciężkie GT.

 

Z tymi tłumikami trochę ciężka sprawa. Seria brzmi w miarę elegancko, chociaż dość cicho. Dostępne aftermarketowe tłumiki nie dodają rzędowej szóstce głębi czy basu, a jedynie taki "puszkowy", metaliczny hałas. Brzmi to trochę jak czterocylindrowe "rajdówki" na KJS. Trochę szkoda, bo seryjny Tiburon V6 brzmiał lepiej.

20141104_063438-1.jpg
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Ja zamontowałem instalacje lpg do swojej piękności i nie żałuje , butla i wlew sprytnie ukryty , moc i osiągi identyczne, auto super znosi lpg :) oczywiście instalacja przeznaczona do 300 konnej maszyny :) kolejna miła niespodzianka w kieszenie na stacji :)
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Po co ukrywać oznaki, że jest się ekologicznie nastawionym do świata :lol:

Powinno się pokazywać korek LPIDŻI :8) a nie go ukrywać :mrgreen:

były e36 od 316 do 320,kilka e46 od 318 do 323,e39 525tds,z3 2.8,z4 3.0

z4 jest fajne ;) ale tylko e89

http://img442.imageshack.us/img442/4116/z4avatar.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.