Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Przestało mi dzisiaj nagle działać wspomaganie, stało się to nagle, po prostu wjeżdżając na parking zauważyłem że nie działa. Poziom płynu w normie (zmieniany nieco ponad rok temu), pasek cały, więc prawdopodobnie padła pompa. Do tej pory nie miałem żadnych problemów ze wspomaganiem, żadnego wycia, kierownicą dało się kręcić jednym palcem. Jedyny dziwny objaw jaki miałem to gdy auto postało na mrozie to wspomaganie czasem nie działało po odpaleniu dopóki go leciutko nie przegazowałem, wtedy było słychać jakby piśnięcie i wspomaganie zaczynało działać. Co mogło być tego przyczyną?

Wg realoem powinna u mnie być pompa LUK LF-20 32416760036 (od 09/1999 do 09/2001). Czy zamiast niej mogę zastosować nowszą pompę LUK LF-20 32416760034? Nie wiem też czy lepiej szukać używki, która nie wiadomo ile podziała czy zamiennika który też nie wiadomo jak się zachowa?

Czy mogę jeździć kilka dni bez wspomagania czy może coś dodatkowo paść?

Opublikowano
u mnie wył to wirnik. jest to część rozbieralna nie daj się naciągnąć na wymianę całego ... miałem tak samo wszystko było ok ale któregoś dnia odpaliłem i nie działało. chyba z 250 zł za naprawę tego zapłaciłem
BUNIA :)
Opublikowano
Ja będę wymieniał sam :) Czyli da się wymienić sam wirnik, ten który pęka z powodu wady fabrycznej? Masz namiar na firmę która to robi? 250zł kosztowała wymiana wirnika czy całościowa naprawa wspomagania?
Opublikowano
z tego co pamiętam to chyba całość. Robiłem to w warszawie u mechanika... w sumie podjechałem od razu to obstawił. chyba godzinka roboty i odebrałem auto ale robiłem to z 5 lat temu. Od tego czasu ... odpukać... :) wszystko działa idealnie :D
BUNIA :)
Opublikowano
tak i z całą pewnością da się wymienić sam wirnik... bo zapytali się mnie ( znają mnie tam dobrze i uczciwie do mnie podchodzą ) czy chce nową część i coś koło 1200-1500 zł czy wymienić sam wirnik ok 250 zł.
BUNIA :)
Opublikowano

Wsiadłem dzisiaj do samochodu i ku mojemu zdziwieniu okazało się, że wspomaganie działa :) Nie jest tak mocne jak było wcześniej, ale jednak jest (wczoraj w ogóle nie działało). Przejechałem delikatnie jakieś 2km, przy skręcie słychać lekko pompę. To chyba oznacza, że wirnik się chyba jednak nie ukręcił. Czy przyczyną problemów może być zaworek zwrotny 32416781261, nr 6 na rysunku czy może coś innego?

http://www.realoem.com/bmw/diagrams/t/f/113.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.