Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam, posiadam BMW E36 1,8i 113 KM z 91 r.

planowałem wlepić w ten silnik jakieś turbo czy kompresor-w zależności co polecacie

moje pytania :

jak do tego sie zabrać. jakie turbo dobrać?

co trzeba przerobić? dolot, wydech?

jak prowadzić smarowanie do turbo(jeżeli jest konieczne)

gdzie ciągnąć chłodzenie?

dla fanatyków nie będzie wielkim problemem napisanie jakiejś podpowiedzi

wiem że m40 dla WIĘKSZOŚCI ten silnik to trup , ale mi ta prostota sie podoba

pojawiają sie dwie prośby z mojej strony, nie piszcie o swapach ,że tylko w ten sposób zwiększę moc

i bardzo serdecznie proszę o jakieś schematy jeżeli to możliwe

jeżeli czegoś nie wiem to prosze o wytłumaczenie... nie krytykę

pozdrawiam.

Opublikowano
Kolego za kasę jaką musisz poświęcić w modyfikację tego silnika to lepiej kup coś z mocnym silnikiem i się ciesz z jazdy sama turbinka to jest dopiero punkt 1/100 albo i 200 :shock:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.