Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam dziś walczyliśmy ze znajomym z jego pełnoletnim już krążownikiem szos, jak z tematu. Wymienialiśmy pompę wtryskową. Mamy problem z ustawieniem teraz pompy.

 

W GMP teoretycznie powinno być ok. 0,9mm, ale w tym przypadku nie da się osiągnąć tej wartości. Z tym, że nie wiem na 100% od którego momentu należy wyzerować zegar. Są dwie opcje:

 

1. Czy w momencie, kiedy jesteśmy przed GMP, wskazanie obraca się w lewo (wartość spada) i przy dalszym kręceniu jest chwila przerwy, podczas kręcenia przez chwilę wskazówka się nie rusza, (tu zerujemy zegar???), po czym wskazówka zaczyna obracać się w prawo (wartość rośnie). Ustawiamy tą rosnącą wartość na 0,9???

 

2. Czy może od momentu przed GMP, kiedy wskazówka obraca się w prawo (wartość rośnie) i w pewnym momencie, bez zwłoki (tu zerujemy zegar???), wskazówka zaczyna obracać się w lewo (wartość na wskaźniku maleje). Ustawiamy tą malejącą wartość na 0,9???

 

Podejrzewam przestawiony łańcuch na pompie, bo nie da się w zakresie regulacji ustawić ani na sposób "1", ani na sposób "2".

Ale, mimo wszystko, który sposób ustawienia jest właściwy, bo w skrajnych położeniach jest bliżej do jednego, albo jak przestawimy odwrotnie bliżej do drugiego. Więc prawidłowo jest wg sposobu "1", czy "2"?

Pozdrawiam

  • 3 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.