Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dzisiaj dostałem przesyłkę z "dedykowanym" FMIC do mojego autka. Po otwarciu wygląda to tak:

http://i57.tinypic.com/2mobaeo.jpg

 

Myslę sobie, trochę biednie jak na DEDYKOWANY IC - Jedna rura, dwa kolanka, kilka opasek.

No to przymiarka i zonk:

http://i59.tinypic.com/2z9bokz.jpg

http://i60.tinypic.com/72w395.jpg

http://i59.tinypic.com/2akn5fs.jpg

 

Jak widać miejsca na kolanko praktycznie NIE MA. Jest tam 6cm w które ni cholery nie wsadzę kolanka.

 

Telefon do sklepu...

Koles do mnie ze trzeba wywalić kierownice powietrza!! heloł!!! Ale kierownice powietrza trzymaja się na plastikach z boku ktore to trzymają znowu osłonę pod silnikiem... Czyli mam jeździć bez kierownic i bez osłony pod silnikiem? To miał być DEDYKOWANY IC a okazuje się że trzeba rzeźbić! Już nie wspomnę o mocowaniu IC nad którym też trzeba podumać.

Koleś do mnie z tekstem ze sprzedał tego 200 szt i nikt nie miał problemu z montażem, a my nie mamy pojęcia jak kluczem ruszać :D

 

IC jutro odsyłam. Gdyby był 10cm krótszy to wszedłby bez problemu, a tak to za duża rzeźba jak na coś co miało być dedykowane do 320d. Ja się pytam co tam jest dedykowanego???? Ani wymiar nie podchodzi, ani rurka, którą trzeba też docinać ani kolanka. Jak się sprzedaje coś DEDYKOWANEGO to chyba powinno to inaczej wyglądać. Pytałem przed zakupem czy nie trzeba nic ciąć itp i dostałem odp że wchodzi P&P a okazało się coś innego...

 

Ciekaw jestem opinii kogoś kto to montował u siebie w 320D

  • Odpowiedzi 55
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano (edytowane)

Sierotek jesteś ... wszędzie jest napisane, że trzeba przerabiać.

W moim temacie ... w temacie w dziale zrób to sam.

Oj stary stary ...

 

viewtopic.php?f=69&t=186692

 

Jak ja kupowałem swojego to nie było "dedykowanych"

Zrobił mi zestaw na podstawie tego co opisałem i jaki wymiar ic chciałem.

Edytowane przez mikan
Opublikowano (edytowane)

Mój ma wymiary 700x180x65mm. 600 byłaby idealna.

No i jak rozwiązałeś sprawę plastików przy tunelach powietrznych itp ?

Edytowane przez Kunio
Opublikowano

Tu masz z czym się borykałem w trakcie montażu, po malej przeróbce rury trzyma już przeszło 2 lata.

viewtopic.php?f=69&t=186489

 

Jeszcze gdzieś był mój temat jak miałem dylemat jaką wielkość wybrać, ta którą mam jest kompromisem.

Większe fmic też by weszło - tzn wyższe, ogólnie by było lepiej gdyby było węższe a wyższe.

Może w przyszłości taki założę, żeby kierownice powietrza były drożne.

 

A dopiero widzę, że ty masz mPak to nie będzie źle z tymi kierownicami.

Opublikowano
No wlaśnie kierownice przeszkadzają bo one musza byc a z nimi kolanka nie wejdą
Opublikowano
Mój ma wymiary 700x180x65mm. 600 byłaby idealna.

No i jak rozwiązałeś sprawę plastików przy tunelach powietrznych itp ?

 

 

W moim pierwszym wskazanym temacie masz zdjęcia ... wbiłem się w kierownice a w efekcie wszystkie plastiki spięte, nie ma lipy ale trzeba było przerabiać.

Fakt - przy węższym nie trzeba wchodzić w kierownice, ja musiałem + przerobienie czołowego plastiku - ścięcie dołu.

Zaryzykowałem bo te elementy za grosze można na szrocie pod moim miastem w stanie idealnym kupić.

Opublikowano

No i ok, ale ja chcę jak najmniej rzeźbić dlatego spasowałem z tym IC. Mają mieć 600 i taki zamówię i założę. Tylko że w wtorek jade na program i nie zrobię do tego czasu IC. Najwyżej pojadę na korekte...

Zastanawia mnie tylko w czym on jest dedykowany skoro trzeba przerabiać?? I do czego niby jest ta rura prosta?

Opublikowano (edytowane)

Do połączenia kolanek z ori wężami.

Jak możesz to wrzuć zdjęcia jak będziesz miał 600tkę ...

Ucinasz tyle rurki z k.o. w zależności od potrzeby.

Edytowane przez mikan
Opublikowano
Najpierw pojadę na program i zobacze jaki bedzie wynik. Dzisiaj oczyściłem porządnie ori IC. Jak będzie ok z temp to zostawię go.
Opublikowano

Wynik jak wynik, wiadomo że lepszy efekt jest na przelocie i większym ic.

Nawet nie chodzi o cyfry co osiągi.

Opublikowano
Wydech z RM Motors będę montował w pt. Wystroję go bez IC. Ew poźniej korekta
Opublikowano
Wydech wydechem - miałem na myśli przelot - pusto na drodze od turbo do wydechu.
Opublikowano

Tego nie wiem, ale fmic raczej bardziej na szerokości jest odkryty niż na wysokości, nawet w mPakiecie a czym większa powierzchnia łapiąca powietrze bezpośrednie tym lepiej, chociaż pewnie pod zderzakiem też łapie powietrze.

Może niech się wypowiedzą forumowi tunerzy również, aż się dziwię że milczą.

Opublikowano
jakie wymiary rdzenia ma ori ? Taki sam jest chyba w 3.0d wiec tak sobię myślę ze nie jest taki zły. Wyczyściłem go ładnie, pomalowałem i wygląda jak tuningowy teraz zza kratek :D
Opublikowano

Myśl co chcesz, fakty są inne.

Miałeś zdjęte to mogłeś pomierzyć, w moim temacie chyba są wskazane wymiary ori.

Widzę, że się poddajesz.

Wygląd jest nieważny, ważne są efekty, po czasie i tak węże czy czerwone jak ty masz czy niebieskie jak ja miałem, są brudne i wyglądają jak czarne/szare.

Opublikowano
Ja nie powiedziałem że się poddaję. Jutro robię wydech, a we wtorek program. Zobaczymy jak to wyjdzie. Ja nie użytkuję auta w mieście za wiele, bardziej w trasach. Nie pałuję też go. Jesli seryjny bedzie dawał radę to nie widze sensu rzeźbić z innym.
Opublikowano

Koledzy ja też mam od dłuższego czasu dylemat co z IC ................. .

 

Prawda jest taka, że jak sprzedawany produkt jest dedykowany do q.... powinien pasować P&P a nie na zasadzie z jednej strony "wchodzi/łączy się" z drugiej podobnie ale jak z wpasowaniem nowego nabytku to różnie ............ .

Opublikowano

Nie za bardzo rozumiem dylemat ...

Zawsze możecie zlecić w rm motors, czy innych miejscach montaż za większe pieniądze ale i tak nie będzie p&p bo ori ic łączy się plastikową częścią z wężami i zabezpiecza zawleczką - przez którą właśnie plastikową część dochodzi do nieszczelności - tak było u mnie - no i waga ori ic a większego, większy nie może wisieć w powietrzu na wężach.

Do tego trzeba stelaż zrobić itd itd.

Opublikowano
Gdyby ten IC byl rzeczywiście dedykowany powinien mieć rury i złączki które zastępowałyby wszystkie fabryczne. I wtedy kosztowałby np 1000zł, a nie 500 ale i tak bym go kupił. A tak to mi koleś mówi że trzeba wywalić kierownice powietrza. Ja dziękuję za taki DEDYKOWANY IC. Nie polecam tego bo nie o to chodzi w tym. Ja chcę jak najbardziej zachowac oryginał, a to co musialbym zrobić żeby go zamontowac mija się z celem. Z krótszym powinień być mniejszy problem - kwestia zamocowania go i polączenia ze starymi rurami. Ale z tym dedykowanym 700mm to nie ma szans żeby nie rzeźbić... Spodziewałem się czegoś więcej po tym, a się zawiodłem strasznie. IC odesłany...
Opublikowano

Nie wiem co za rumcajs napisał tobie, że trzeba wywalać kierownice powietrza.

Ja natomiast pisałem, że przerabiać i jak ze zdjęć wynika wszystko jest połączone i spięte z osłonami.

Wasza sprawa, wasze dylematy.

Ja się nie zawiodłem, bo w tej cenie ... wiem ile firmy kasują za takie przeróbki, jeśli wierzyłeś że ten zestaw jest p&p ... w tej cenie ...

Opublikowano
Stary, widziałeś foty? Gdzie Ty tam chcesz kolanko upchnać??? Tam jest 6cm przerwy od ic do kierownicy. Nie ma opcji zeby zmieścić kolanko.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.