Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

 

Mam takie szybkie pytanko ponieważ potrzebuje potwierdzić przypuszczenia walniętej przepływki.

 

Objawy - Ato jedzie jakby na połowie gwizdka - ekonomizer dobija przy bucie w podłodze maks na 3 biegu do 15 litrów , na 4 i wyżej do góra 10-12 litrów , Turbo słychać że gwizda ale pół tonu ciszej niż zwykle. Auto nic nie kopci, brzmi normalnie. Stawiam na przepływkę ponieważ już wcześniej fiksowała i nie równo przyspieszał od czasu do czasu, później się uspokoiła na jakiś miesiąc dwa i nagle dziś rano odpaliłem wyjeżdżam na trasę do pracy i jak by z 50 KM straciła.

Opublikowano

Może to być przepływka, ale nie musi, musisz sprawdzić komputerem, równie dobrze geometria turba mogła stanąć.

 

Pzdr

Sprzedam Graty po Aucie :


- Wybierak ( Joystik ) Zmiany biegów zwykły do F10-tki - cena 200zł ! ( stan idealny )

- Licznik Europejski F10 ( stan BDB ) - cena 200zł

Opublikowano

Dzięki ta geometria faktycznie tez może też mieć jakiś wpływ , a jest może ktoś w okolicy centrum polski kto mógłby mi podpiąć i sprawdzić gdzie faktycznie leży problem ?

 

Jestem z Kłodawy - 20 km do Koła , 30 do Kutna, 50 do Konina :) Dokładnie sam środek polski.

 

Z góry dzieki za pomoc, chciałbym to jak najszybciej naprawić bo psychicznie siadam jak z autem coś nie gra i nie daje mi to spokoju :)

Opublikowano

Naprawdę nie ma nikogo w centrum kto mógł by mi pomóc sprawdzić czy to przepływka czy geometria turbo padła ? :(

 

Dziś kolejny dzień testów podczas jazdy do pracy - podczas wciskania gazu w ziemie nie jestem w stanie przejsc na ekonomizerze dalej niż 12 litrów na 4-5-6 biegu :( gdy juz tak go ciągne i ciągne to w oklicach 3 tys obrotów coś tam próbuje popuszczać i ekonomizer podnosi się w okolice 15-16 ale buja i czuć chwile poprawy ciągu ale nie równo, chwilkę coś go odblokuje i znów coś blokuje, turbo za oknem gwizda normalnie, gdy próbowałem przyspieszać z małych obrotów to w okolicach 1800 obr gdy zazwyczaj pojawiało się przejście i nagła bomba teraz czuć zamulenie i bomby brak :( idzie praktycznie równo na pół gwizdka z ekonomizerem na 12 litrów jak by coś blokowało :( Już myślałem że to jakiś tryb awaryjny sie może właczył ale znów jak w wyższych obrotach czuś że coś przepuszcza i silnik aż chciałby się wyrwać ostro do przodu tylko ewidentnie coś go trzyma w ryzach to chyba nie to :(

Opublikowano
Twoja turbina jest sterowana elektronicznie więc jest bardzo małe prawdopodobieństwo aby zmienna geometria stanęła, to nie tdi. Możesz mieć problem właśnie z tym sterowaniem, albo z ta przepływką skoro wcześniej dawała już znać.
Opublikowano

Okey, właśnie chciałbym się podpiąć pod komputer i szukam kogoś z centrum kto mógłby mi podpiąć autko i sprawdzić ale widzę że ciężko będzie kogoś w moim rejonie znaleźć bo cisza narazie :(

 

Dpf mam ale nigdy w życiu nie dawał o sobie znać, myślę że nadal jest ok, jeżdże głownie trasy do pracy więc ma u mnie dobrze , ta zmiana nastąpiła z nienacka po nocy rano odpalam i tak oto jest jak jest.

 

Przepływka szalała już dawno , gdy byłem na wizycie pod kompem wyskakiwały błędy że nie trzyma parametrów , ale jakieś dwa miesiace temu się uspokoiła i auto normalnie jeździło i tak przed wczoraj nagła zmiana

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Bedziesz podpinal pod kompa to sprawdz stan dpf,to ze robisz trasy nieznaczy ze masz dpf w dobrej kondycji.
Opublikowano
Sprawdze sprawdze tylko kurcze nie wiem czy to możłiwe żeby on nie dał wczoesniej jakiego kolwiek znaku przymulenia , auto przed wstawieniem do garażu szło aż miło , a rano kicha :( No ale nic musze znaleśc kogoś z komputerem bo sam nie posiadam i też zbytnio się nie znam na diagnostyce więc czekam cierpliwie może ktoś się odezwie w pobliżu.
Opublikowano

Odlacz przewod od przeplywki.

Jesli samochod bedzie jezdzil lepiej to masz uwalona przeplywke.

Mam angielsko-jezyczny system = brak polskich znakow diakrytycznych - przepraszam :(
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Odlacz przewod od przeplywki.

Jesli samochod bedzie jezdzil lepiej to masz uwalona przeplywke.

Mozesz texz podmienci od znajomego.

Opublikowano

A mógłby mi ktoś strzelić fotkę gdzie ten Przepływomierz się znajduje i który to przewód wypiąć ?

 

Nigdy nic nie grzebałem przy silniku i nie za bardzo wiem gdzie tego szukać a nie chce nic zepsuć. Rozumiem że jak ją odepnę to autko powinno już normalnie śmigać jeśli to faktycznie ona jest winna ?

Opublikowano

Zaraz za filtrem powietrza.

 

http://i1140.photobucket.com/albums/n577/jkas1984/bmw/IMG_0028.jpg

 

Rozumiem że jak ją odepnę to autko powinno już normalnie śmigać jeśli to faktycznie ona jest winna ?

 

Tak byc powinno.

Mam angielsko-jezyczny system = brak polskich znakow diakrytycznych - przepraszam :(
Opublikowano

Wczoraj wypiąłem tą wtyczkę od przepływki i praktycznie silnik pracuje bez zmian czyli objawy nie ustąpiły :(

 

Gdyby to sterowanie turbo rzeczywiście padło to drogi koszt naprawy jest i czy można to precyzyjnie później poustawiać jak się wymieni na nowe ?

 

Powinno na komputerze wyrzucić jeśli coś w sterowaniu będzie nie tak ?

Opublikowano

Witam,

 

Odświeżam temat , wkońcu udało mi się podpiąć pod kompa i przeskanowałem auto:

 

Może teraz ktoś mógłby mi pomóc w czym tkwi problem na podstawie kodów błędów jakie wyszły

 

http://static.pokazywarka.pl/i/2979832/890781/bledy-moje-bmw.jpg

 

Z góry dziękuje za pomoc , bardzo mi zależy na odzyskaniu mocy , Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.