Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Panowie pomocy! Ni z gruchy ni z pietruchy auto zaczęło mi wariowac. Zaczelo chodzić jak traktor, wywalilo check engine 148 - wypadanie zapłonu na 4tym cylindrze. Faktycznie, korekty na tym cylindrze dochodzą do 40! Pozostałe 0.0. Żadnych innych błędów nie ma. Stało sie to na postoju, akurat inpa sprawdzalem panel klimy. Silnik chodzi w miarę ok, delikatnie pływa na jałowych i zamula przy dodaniu gazu. Dźwięków dziwnych nie wydaje silnik. Nie grzeje się, nie pali płynu, olej jest. Smierdzi jakoś dziwnie tylko, slodkawo ale to na 100% nie zapach płynu. Nie chce nic sugerować ale stało się to 5km po tankowaniu... Jade na inna stacje zalać innego paliwa, bo akurat... Co mogło pierdyknac? Miałem w sterowniku silnika błąd zaworu odpowietrzania zbiornika paliwa, wczesniej odpinalem, gdyż stukal. Dokładnie w momencie kiedy wcisnalem kasowanie błędów w inpie zeswirowal. Nie wydaje się, żeby to miało związek, ale.... Pomocy.

 

Edit: dymi z okolic kolektora. Mruga check engine podczas jazdy, wiec cos z paliwem albo katem.

 

Sent from my SM-N9005 using Tapatalk

Opublikowano
Update. Przepraszam za smietnik ale spanikowalem, za duzo waznych spraw jutro i duzo jezdzenia :duh: Wychodzi na to, ze paliwo. Doczolgalem sie na stacje, zalalem 30 litrow 98 plus srodek do czyszczenia i w palnik na autostrade. Nie zdazylem dojechac do zjazdu a uspokoilo sie i jest ok. Podpialem lapka, skasowalem bledy wypadania zaplonu na 4tym cyl, reset adaptacji i jest jak bylo. Korekty wrocily do normy, tj. 0.5 - 0.8, na wszystkich w miare rowno. Zastanawia mnie tylko dlaczego tylko 4ty dostawal po dupsku. Przeciez on nawet nie po drodze na listwie :mad2:
Opublikowano

Dzięki za link. Odpukac ale uspokoiło się po zalaniu zbiornika i plukance. Silnik chodzi jak wczesniej, wiec to było cos z paliwem. Oby... ;)

 

Sent from my SM-N9005 using Tapatalk

Opublikowano
No nie chce być złym prorokiem ale korekta tylko na jednym cylindrze i to po za zakresem to raczej nie paliwo. Jak pisałem wcześniej obym sie mylił. Mi tez silnik chodził bez problemu, traktor był tylko z rana i nie zawsze. No nic tylko pilnować czy wszystko jest ok :P
Opublikowano

Tylko, ze korekcja była poza zakresem tylko na 4. Pozostałe 0.0 co nigdy się nie zdarzało. Gdy silnik powrócił do normy korekty na każdym cylindrze wzrosły. Pilnować będę, może się zawór "przywiesil";)

 

Sent from my SM-N9005 using Tapatalk

Opublikowano

Tez martwie się, ale kurka ludze się, gdyż stało się to chwile po zatankowaniu i ustało po zalaniu zbiornika paliwem z innej stacji. U Ciebie tez kopcil spod kolektora i w okolicach kata? Smrod, aż przechodnie nosy zatykali. Pierwsze pomyślałem, ze diesla zalalem ale to niemożliwe, chyba, ze źle zalali zbiorniki na stacji.

 

Sent from my SM-N9005 using Tapatalk

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.