Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. Szykuje sie do uszczelnienia pompy vacum i mam kilka pytan do tych ktorzy juz to robili. Znalazlem w necie opis po angielsku gdzie gosc uszczelnial pompe w n42 czyli prawie ten sam motor co u mnie. Napisal, ze po odkreceniu pompy od bloku zaznaczyc polozenie jakiegos walka czy cos w tym rodzaju(nie do konca zrozumialem) aby przy ponownym montazu pompa pasowala idealnie. Czy ktos kto to robil orientuje sie o co chodzi?? I drugie pytanie- czy oprocz wymiany 2 origngow nalezy lub czy mozna pompe przesmarowac gdzies jeszcze silikonem??
Opublikowano

Pompa jest napędzana od wałka rozrządu.Na wałku jest nacięcie,a na pompie wypust.Wkładając pompę ,wypust z niej musi trafić na wycięcie w wału,bo inaczej pompa nie wejdzie na swoje miejsce.Dlatego trzeba zaznaczyć położenie pompy.

Nie trzeba używać silikonu przy wymianie uszczelnień,trzeba tylko posmarować oringi olejem ,co pomoże w zamontowaniu pompy.

Opublikowano
Ok dzieki za pomoc. Rozumiem ze jesli sobie tego nie zaznacze to pozniej bede musial to ustawiac na "czuja" Az trafie wypustem w ten walek inaczej pompa nie siadzie? Nie ma mozliwosci zeby pompe przykrecic jesli dobrze nie siadla?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.