Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie.

Post konkretnie kierowany do posiadaczy 3 litrowego diesla 193km w e39 bądź do tych którzy takowym jeździ.

 

Męczy mnie w sumie nie wiem czy normalna bądź nie normalna rzecz w tym silniku.

Kiedy przyśpieszam redukuje przykładowo z 2 na 3 bieg po wciśnięciu gazu czuć delikatne przyhamowanie takie jak by turbo musiało wkręcać się w obroty trwa to ok nie całej sek po czym samochód dalej "ciągnie normalnie" do 3k obrotów gdzie czuć znów minimalna przycinkę ( nie wiem czy to nie jest spowodowane zmienianiem sie geometrii łopatek w turbo) znów to trwa ok sek i auto dalej ciagnie bez problemu. Sytuacja jest analogiczna na każdym biegu pomijając redukcje z 1 na 2 bieg bo to z byt krótkie przełożenie by to odczuć.

Podsumowując - czuć muła bezpośrednio po zmianie biegu tak jak by turbo się wkręcało i przy 3k tak jak by geometria zmieniała się - bynajmniej tak mi sie wydaje...

Dodam, iż prawdopodobnie turbo nie jest oryginalne bo było zmieniane rok temu zaraz przed moim zakupem a co tam siedzi nie mam pojęcia. Proszę o rozwianie moich wątpliwości czy z tym cos jest nie tak czy to normalne a może turbo jakoś trzeba do stroić?

 

 

:search: :search: :search: :search: :search: :search:

viewtopic.php?f=73&t=117891

Opublikowano
Czepiasz się tego co naj mniej istotne zamiast pomóc. Taki jesteś idealny że w pośpiechu nie zdarza Ci się pomylić? Dzięki za pomoc geniuszu ;)
Opublikowano

zmień tytuł, bo ci moderator zamknie temat, pomijajac, ze twoje mankamenty były omawiane na forum.

Masz zajechane elektrozawory podcisnieniowe, albo zacinającą się gruchę w turbo, albo jedno i drugie.

Do wymiany rowniez elektrozawor EGR

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.