Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam , moj problem polega na tym ze kupilem altko i niedziala w nim tempomat aktywny. INPA pokazala mi nastepujeace bledy ale wole sie zapytac czy dobrze je rozumiem.

Oky wiec

ecu; LDM_90

jobstatus; okay

variant; LDM_90

 

Result; 3 error in memory

1:--------------------------------

62D7 0x62D7 - shut down because of AAC-Sensor

 

Error counter: 255

Logistic counter; 38

2:--------------------------------

62E9 Uknown error location

 

Error counter: 5

Logistic counter: 38

3:--------------------------------

CD40 Hinweis: Fehler im LDM

Error counter: 1

Logistic counter: 39

 

1: Mam rozumiec ze sensor ACC 2 do wymiany tak ?

2: Tu mamy niezrozumialy sygnal tak ?

3: To akrat z tych 3 udalo sie skasowac reszty nie idzie

 

Przy probie wlaczenia tempomatu wywala komunikat o bmw service :( koszty w DE nawet nie chcem myslec... :cry:

no i w tempomacie ACC mam taki blad

 

ECU: ACC2

jobstatus: okay

variant: ACC2

-----------------------

5D0C Steuergeraetefehler

Error counter: 2

Logistic counter: 37

 

i kasuje go ale po ponowny zaplonie powraca i teraz nie wiem od czego zaczac i co wymieniac czy rozbierac i szukac, i ten sterownik ( Steuergeraetefehler ) wywala blad od ACC czy dlatego ze sterownik jest uszkodzony ? jak sprawdzic ten ACC czy jest uwalony.. :mad2: Prosze o pomoc :pray:

Opublikowano
Podejsc z przodu i sprobuj delikatnie poruszac kostke radaru. Jezeli sie rusza chocby troche to moze masz po prostu zle ustawiony radar, to koszt miedzy 500 a 1600 zl ustawienie w zaleznosci od ASO (generalnie robi to tylko ASO w polsce, potrzebne specjalne lustro). Moze rownierz tak byc ze poprzedni wlasciciel mial radar nie wyregulowany bo np kamien uderzyl w puszke i go przesunal i nie chcial placic za regulacje przed sprzedaza i tylko zamocowal ponownie puszke.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano

Witam kolege , wiec tak... dzis z ranca samego chcialem zobaczyc tylko luz od strony zewnetrznej radaru i ma jak by to powiedziec minimalnie sie porusza przy delikatnej iterwencji sily (nacisku na radar lewa prawa) , wiec po robocie zobacze jak tam zanim i jak uchwyt wyglada. Byly wlasciciel twierdzi ze przestal dzialac i niewie dlaczego (pierwszy wlasciciel), dlatego jak i tak nawet jak bym musial kkalibrowac od nowa radar lub wymieniac to sprawdze odrazu co wywali inpa po odpieciu radaru z wtyczki :) .

 

Ktos ma jeszcze jakies 5 groszy ?

Malo mamy tematyki dla aktywnego tempomatu ACC2 wiec chcem go rozbudowac , prosze pisac jak tos mial lub ma podobne problemy.

 

A ktos widzial lub wie na jakiej zasadzie jest wykonany sprzet do kalibracji AAC ? Wiem ze lustro , i lasery przyczopione do tylnego lewego i prawego kola i z tego biorom parametry, hrizontal i wertikal jak sie nie myle ja mam ustawione 51 na 36 a odleglosc od lustra powinna byc 1,20 +/- 5cm. Tyljo te lasery jak co i z czym to sie je ????

Opublikowano
Wiec.. dzis odczepilem radar z wtyczki i zaden blad sie wiecej nie pojawil (kolejny) na impie i te co byly dalej nie mozna wykasowac w tempomacie jest jeden blad ' steuergerät fehler' czyli blad sterownika (ECU) . I teraz pytanie czy to jest kalibracja potrzebna nowa czy radar acc do wymiany ? ktos mial taki problem ?
Opublikowano
Wiec.. dzis odczepilem radar z wtyczki i zaden blad sie wiecej nie pojawil (kolejny) na impie i te co byly dalej nie mozna wykasowac w tempomacie jest jeden blad ' steuergerät fehler' czyli blad sterownika (ECU) . I teraz pytanie czy to jest kalibracja potrzebna nowa czy radar acc do wymiany ? ktos mial taki problem ?

 

Widze ze jestes w niemczech, najprosciej pojechac do ASO i niech zdiagnozuja problem. Za sama diagnoze nigdy nie zaplacilem ani grosza w niemczech w ASO.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano
No wiem wiem , leniwy jestem... prosciej mi bez terminu skoczyc za sciade do garazu heheh . To ASO bedzie najlepsze rozwiazanie , wiec jak cos bede dalej wiedzial napewno to opisze.
Opublikowano
Masz zle ustawiony radar, miałem ten sam problem w swoim aucie po uderzeniu zająca. Pech chciał, że wbiegł mi prosto w kule ;). Ponowne ustawienie w ASO miało kosztować 900 zł, jednak ja tego nie robiłem, ponieważ po uderzeniu w zająca mój tempomat jeszcze jakiś czas działał, a zepsuł się zaraz po sprzedaży, następnemu właścicielowi. Kalibracje musisz zrobic w ASO i bedzie ok, domowe warunki odpadają.

_____________________

Sprzedam nowy filtr powietrza MANN C31143 BMW E60 E61 E63 E64 - 90 zł z wysyłką

Opublikowano
Witam , no oky ale jeszcze pojade do ASO tu u mnie i zobacze co powiedzom a co do kalibracji to i tak w pl bo tu to majatek 1e = 1 zl. pozdrawiam
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Masz zle ustawiony radar, miałem ten sam problem w swoim aucie po uderzeniu zająca. Pech chciał, że wbiegł mi prosto w kule ;). Ponowne ustawienie w ASO miało kosztować 900 zł, jednak ja tego nie robiłem, ponieważ po uderzeniu w zająca mój tempomat jeszcze jakiś czas działał, a zepsuł się zaraz po sprzedaży, następnemu właścicielowi. Kalibracje musisz zrobic w ASO i bedzie ok, domowe warunki odpadają.

 

Tak, to prawda, w Poznaniu Smorawiński i Olszowiec MINIMUM 900 zł (nawet do 1800 zł - ponoć zależy od "ilości pracy przy diagnozie" - szkoda gadać...), a w ASO Fiałkowski w Zielonej Górze 600zł.

Nie znalazłem nikogo poza ASO, kto ustawia ten tempomat, Mikołajczak na Strzeszyńskiej w Poznaniu też polecał wizytę w ASO.

SAAB ready for take off.

codzienność:
- fajna Octavia Elegance Combi 2.0 TDI+ Sportline (DE)
- dobry Touran 2.0 TDI+ CUP (F)
- praktyczne Caddy 2.0 TDI+ Edition35 (F)
czas wolny:
- nerwowe  BMW M140i 340KM RWD shadow finale edition (PL)
weekendy:
- przyjazny Lexus GS-F Sport 477KM (PL)
zabawki:
- zaskakujący SAAB 9-5 Aero 2.3T manual MY2001 MapTun Stage3 (L)

plany:
- ostre BMW M8 Competition Coupé (PL)

Opublikowano

w warszawie ceny wachcaja sie w ASO od 600 do 1600 zl w zaleznosci od ASO.

To godzina pracy i zero czesci.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

  • 8 miesięcy temu...
Opublikowano
Jednak ACC sensor jest uszkodzony , koszt nowego w bmw panowie powiedzieli 8200 zl ( do mojego modelu i jedynego sensora ktory sie znajduje w pl ) :lol: wiec im podziekowalem bo uzywki sa od 600 zl :D .
Opublikowano
Jednak ACC sensor jest uszkodzony , koszt nowego w bmw panowie powiedzieli 8200 zl ( do mojego modelu i jedynego sensora ktory sie znajduje w pl ) :lol: wiec im podziekowalem bo uzywki sa od 600 zl :D .

 

8200 zł to jak za jakas kosmiczną technologię ;).

_____________________

Sprzedam nowy filtr powietrza MANN C31143 BMW E60 E61 E63 E64 - 90 zł z wysyłką

  • 11 miesięcy temu...
Opublikowano

Pytanie w temacie ale inny model auta.

Czy kula(sensorradar) po lifcie bedzie dzialac w E60 przed liftem? Nigdzie nie moge znalez uzywki przeliftowej, jesli ktos ma prosze o PW.

  • 1 miesiąc temu...
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Fachmany z Aso powiedzieli ze akurat do mojego modelu podejdzie tylko jeden sensor , akurat do mojego uzywek nie brakowalo . Sprawdz tutaj po numerze seryjnym czy sa zamieniki lub inne konfiguracje - http://www.realoem.com/bmw/select.do

 

Problemy zdrowotne i dlatego dopiero teraz odpisuje .

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.