Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Chciałbym zasięgnąć Waszej rady odnośnie sprzęgła do E91 330d (231km)

Sprzęgło po programie było ok(275/580). Dopiero po usunięciu dpf i wsadzeniu pipercross-a zauważyłem niepokojące objawy wykończenia. Nie mierzyłem przyrostów.

Pytanie czy sachs/luk da radę? W planach mam jeszcze zmienić tłumik końcowy i może intercooler (310/650)

Opublikowano

ja jeżdżę na sachs performance,

pedał sprzęgła twardszy niż seria, ale bez tragedii,

bierze minimalnie agresywniej niż seria, tak bardziej decydowanie, w korkach da się normalnie jeździć

 

żeby nie było tak różowo, znajomy kupił taki zestaw i miał problemy - drgania, okazało się że krzywa tarcza :duh:

 

jak Ci wystarczą okolice 620-630Nm to pakuj seryjne sprzęgło, to taki max dla serii

jak planujesz więcej bierz docisk sachs perf i np wzmocniona tarcza seryjna tj. obita lepszą okładziną lub kevlarem

życie jest za krótkie, żeby jeździć dieslem ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.