Skocz do zawartości

Blondynka Kontra Glowica,prośba o pomoc!!!


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

polecial mi konik(wachadelko zaworów) potrzebuję wszystkiego w formie danych technicznych, a w szczególności momenty dokręcania śrub glowicy.M20 1989r. z nowym zlączem diagnostycznym do 12 zaworowej glowicy.

ps dziękuje PioterW

Opublikowano

Przydałaby się jeszcze kolejnośc dokręcania śrub. Patrząc od strony kolektora wydechowego wygląda to następująco:

 

14 10 4 2 6 8 12

 

11 7 5 1 3 9 13

Opublikowano
%5B640%3A218%5Dhttp%3A//img387.imageshack.us/img387/3622/g322owica3xf.jpg

Bayerische Motoren Werke AG Munchen


http://img201.imageshack.us/img201/1251/333lr9.jpg

Opublikowano

Mowiac szczerze to wystarczy dokrecic na 10,5. Te wartosci, ktore sa podane w ksiazce Pana Etzold`a sa bardzo czesto dziwnymi wartosciami i sa stosowane przy pierwszym montazu. Ja osobiscie nie polecam tych momentow, ktore sa w tej ksiazce.

Jezeli nie chcesz zniszczyc glowicy to dokrec ja na 10,5 (dzielac dokrecanie na 3 razy) i bedzie dobrze

Opublikowano
Jezeli nie chcesz zniszczyc glowicy to dokrec ja na 10,5 (dzielac dokrecanie na 3 razy) i bedzie dobrze

czego 10,5? Nm? Bo nie rozumie, chyba 10,5Nm a 90Nm to jest troszke różnicy. Chyba że codzi Ci o coś innego?

Bayerische Motoren Werke AG Munchen


http://img201.imageshack.us/img201/1251/333lr9.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.