Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam Panowie! Obecnie mam silnik 318Ci N42. Sprawia mi dużo problemów, dlatego już prawie na 100% zdecydowałem się na kompletny swap. Oddaję panom do zakładu i robią wszystko łącznie z wymianą płynów i kodowaniem komputera. Chciałbym zamontować silnik 2.5 192 KM lub 2.8 193 KM. Jak wiadomo obecnie silnik jest czterocylindrowy, więc chciałbym się dowiedzieć co trzebaby zrobić oraz jakie byłyby koszty podpięcia obecnej instalacji pod nowy silnik. Dodam, że obecna instalacja to tartarini.
Opublikowano
Pierwsza sprawa, to jest sekwencja tak? Zakładam, że tak. Musisz zobaczyć czy Twój sterownik ogarnia silniki 6 cylindrowe. Jeżeli tak to musisz kupić nowe lub dokupić wtryskiwacze. Pozostaje też kwestia parownika, pewnie do tamtego silnika wsadzony był taki o mniejszej wydajności, więc teraz przydałby się większy. Jeżeli zmieniałbyś parownik na taki z zapasem to i przydałoby się zmienić przewód na fi 8 bo pewnie jest fi6. Ale nie jest to raczej konieczne, można by to zrobić tak żeby mieć pewność, że nie zabraknie mu gazu przy ostrzejszej jeździe ;)
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Dokupowania wtryskiwaczy nie polecam - używane i nowe mają już inny wydatek! Te dwa dodatkowe cylindry będą ubogie albo przelane. Reduktor oczywiście większy, albo dwa małe.

BTW, jaki zestaw masz aktualnie?

 

Swoją drogą, czemu nie sprzedać auta i kupić 328?

A jeśli już chcesz swap to polecam niezniszczalny M62B44 przedliftowy - mieści się elegancko, tylko kwestia dospawać łapy silnika i custom wał.

Ludzie wsadzają nawet S62B50, też pasuje :) Ale to już znacznie większe pieniądze.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.