Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

W mojej buni e39 1996 520 jest zawieszenie M technik kilka lat temu zamówiłem (oczywiście nie wiedząc o rodzaju zawieszenia) amorki standardowe BILSTEIN oczywiście nie wiedząc że mam sporta. Amorki nie pasowały a mechanior pojechał do INTER-CARSA i dopasował DELPHI DG9087. Wszystko grało cacy. Kurcze teraz ten DELPHI się rozlał i mam dylemat bo nie ma już oznaczenia DG 9087 tylko KG 9087 i nie wiem czy będą pasowały wszędzie w opisach pisze że nie do M techniki .

Opublikowano
Jak pisze, że nie do M, to pewnie znaczy, że... nie do M. Napisz do sklepu, w którym się znają na BMW i coś Ci dobiorą.
Opublikowano
A czy Delphi robiło amorki , które pasowały do M technik bo ja już sam nie wiem we wszystkich jakie znalazłem pisze do zawieszenia standardowego. Ale ja mam w mojej buni M technik wychodzi to z VINU i jak kiedyś kupiłem sprężyny do przodu standardowe (nie wiedziałem że mam M technike) to sprężyny nie pasowały.
Opublikowano

DG9087 nie były pod m-technik, więc nie wiem co tam mogło w Bilsteinach nie pasować skoro były takie same czyli do zwykłego zawieszenia. KG9087 też są na zwykły zawias.

Jak masz i chcesz mieć M-Technik: SASCH ADVANTAGE lub BILSTEIN B8 SPRINT.

P.S.

nie wiem dokładnie jak było w przedliftach ale nie podejrzewam dużych różnić zawieszenia w porównaniu z po-liftowymi gdzie sprężyny "m-tech" od zwykłych różnią się nieznacznie (jedynie grubością pręta) więc dziwi mnie że też ci nie pasowały.

Opublikowano

Zamówione wcześniej BILSTEINY po założeniu na nich sprężyn i łożyska po-prostu sprężyna była luźna, latała, nie była dociśnięta, dlatego z oryginalnym Sachsem mechanik pojechał do sklepu i kupił te delpfi. Po awarii sprężyny (dalej nie wiedziałem że mam M - technik i zamówiłem zwykłe) nie szło jej włożyć na tego Delphi a jak już to się udało to auto stało dęba tak przód uniosło. Sam już nie wiem możliwe że przysłane Bilsteiny po prostu nie były do mojego auta ale tylko domniemywać mogę.

 

No ok. a jaka jest różnica w amorkach do M techniki a zwykłymi chodzi mi nie o właściwości jezdne tylko o wymiary rury i tłoka czy są takie same a różnice są w sile i rodzaju tłumienia??

Opublikowano
Gdzieś na niemieckim forum jest ta różnica opisana, niestety dokładnie nie pamiętam. Wychodziło około 2 cm różnicy mierząc od samej góry do górnej krawędzi pogrubienia (tego miejsca w którym amortyzator mocowany jest w zwrotnicy). Tłumienie też jest inne ale wątpię by ktoś znał w 100% specyfikację tych amortyzatorów.
Opublikowano

Do M-Technika amory robi Sachs, Bilstein i Monroe (wersja ReFLEX). Delphi - nie kojarzę, żeby robili wersje do m-technika. Chyba, że się ostatnio coś zmieniło.

Pzdr.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.